Wednesday, June 30, 2010

PERHATIAN : ISU ( 40:1) - BLOGGER BANTU UMNO.!



Apa itu malapetaka 40:1 ? Ia adalah nisbah jumlah pengundi berdaftar antara kaum. 40 bukan melayu dan 1 untuk melayu. Maknanya, selepas 40 pengundi bukan melayu mendaftar, barulah diikuti dengan 1 melayu.

Berita menggemparkan ini menjadi bualan rakyat.
yang jelas melatah dalam isu nisbah 40:1 ini adalah ketua pemuda DAP, YB Loke. Tak pasti apa punca dan mengapa perlunya untuk ketua pemuda parti anti islam/melayu ini melatah ?

Atas platform mana dan atas dasar apa YB Loke perlu menuduh isu ini RASIS ?

Adakah kerana rahsia besar 'pemikir pemikir' komunis untuk menguasai kerusi parlimen telah di dedahkan dalam media ? Adakah benar agenda 40:1 yang diarahkan oleh Chen Man Hinh ( penasihat seumur hidup DAP) telah diketahui umum ?

Apa sebab DAP nak melatah aku tak peduli, yang penting signal 40:1 ini adalah amaran kepada seluruh umat islam dan bangsa Melayu. Mereka merangka strategi terbesar Malaysian Malaysia.

MAKLUMAT UNTUK SELURUH PIMPINAN UMNO.

Di sini aku detailkan senarai penting statistik :-

JUMLAH PENGUNDI,JUMLAH PENGUNDI YANG LAYAK MENGUNDI TETAPI BELUM BERDAFTAR,DAN PENGUNDI BERDAFTAR.

Hentikan segala program merepek. Hentikan juga kegiatan bahagian yang tak pernah buat program. Blogger tak boleh buat apa-apa untuk melaksanakan tugasan ini. tetapi kami melihatkan senario 40:1 ini sebagai malapetaka yang bakal menimpa umat.

Platform kami sekadar mahu membantu UMNO. UMNO Pusat, negeri, bahagian dan cawangan. Maklumat telah kami kumpulkan. Fokuskan kepada jumlah pengundi yang belum mendafar ( lihat statistik di sertakan ). Ini sebahagian daripada gerakan rakyat yang mahukan UMNO/BN merampas balik negeri dan kerusi yang telah hilang.

Pakatan tidak kompeten/tidak mampu lagi untuk memerintah. 2 tahun ini penuh dengan politiking. 16september,liwat,gadai islam,gadai hak melayu,minta bantuan kuasa luar,percakaran politik dalaman pakatan,skandal seks,gadai negara,rompak pasir,rasuah semuanya membosankan kami, membosankan rakyat.

Peluang sudah terhidang di depan mata. Jelas rakyat sudah kembali menyokong UMNO/BN tetapi performance pemimpin UMNO yang ada sekarang wajib berubah !

Signal 40:1 cukup penting kepada pengekalan kuasa bangsa melayu di Tanah Melayu. Jangan pandang remeh cita-cita besar komunis DAP mahu memerintah Malaysia.

BLOGGER SUDAH BANTU UMNO. UMNO TOLONG GERAKKAN USAHA BESAR-BESARAN TAMBAH PENGUNDI, FOKUSKAN KEPADA PENGUNDI BARU DARIPADA BANGSA MELAYU SEBELUM NASI MENJADI BUBUR!!

GAP : http://gerakan-anti-pkr.blogspot.com/

No comments: