Thursday, October 27, 2011

Kroni, Geng DAP Dapat Hasil Dari Projek Roboh Kg Buah Dada


Tak roboh Kg Buah Pala nanti Guan Eng kena penjara,begitulah lebih kurang ayat Karpal memperbodohkan kaum India dan secara keseluruhannya cuba menunjukkan tindakan mereka betul.

24 penduduk Kampung Buah Pala menerima unit rumah dan 9 lagi langsung tidak diberi sebarang pampasan. Inilah keadilan yang dilakukan oleh regim DAP.

Dasar CAT memainkan peranan dalam pembahagian lot rumah Kg Buah Pala. Untuk pengetahuan anda terdapat 2 blok yang terdiri daripada 24 unit rumah teres 2 tingkat.Semasa majlis penyerahan kunci diadakan pada 23/10/11 baru baru ini ketua menteri paling celaka dalam sejarah kerajaan negeri Pulau Pinang Guan Eng dan Karpal Singh turut hadir kononnya untuk menebus dosa terhadap kaum India.

Menariknya dalam masa yang sama 2 unit rumah lot tepi no 1 dan 2 Lorong Kaki Bukit Taman Buah Pala diberikan kepada kroni DAP.Karuna atau dikenali sebagai Mr Whiteman pembantu khas Yb Danny Law Heng Kiang Adun DAP Batu Lancang dan Vasantha penyokong kuat Raveentheran Adun PKR Batu Uban,kedua orang ini yang menjadi dalang kepada perobohan Kg Buah Pala turut mendapat habuan dan layana istimewa oleh regim DAP.

Berdasarkan maklumat daripada seorang penduduk,proses cabut undi yang dikendalikan oleh pemaju Nusmestro Sdn Bhd pada tahun 2010 memang berlaku penyelewengan.Apabila 2 unit rumah tersebut awal awal lagi sudah diasingkan terlebih dahulu.

Nusmestro mengadakan proses cabutan undi di pejabat mereka ,proses mencabut undi dilakukan secara individu yang dilakukan didalam bilik tanpa dilihat dan kehadiran bakal pemilik yang lain.

Lot Istimewa:Yang berjaya diseleweng oleh Kroni DAP. Inilah hasil kejayaan CAT

Kemudian dihadapan media ,Karuna dan Vasantha berpura pura kononnya mereka terperanjat apabila mereka berjaya mendapat rumah corner lot.Begitulah lakonan yang dibuat oleh kroni regim DAP.

Campurtangan kerajaan negeri menyebabkan bantahan bakal pemilik rumah tidak diendahkan oleh Nusmestro. Kita dapat melihat bagaimana CAT memainkan peranan menjaga hak dan kepentingan kroni mereka.

sumber : pisau.net

3 comments:

Anonymous said...

barua...

Anonymous said...

Terperanjat dengan Jalan Cerita ini!

Ha ha ha...


Ini budaya Amalan DAPig...biasalah species Babi memanglah lahap!

pemerhati said...

Moga rakyat Pulau Pinang sedar bahawa kerajaan DAP cukup byk menindas rakyat terutamanya orang Melayu .Sama-samalah rakyat Pulau Pinang menukar kerajaan pada pilihanraya akan datang.Gelombang PRU-13