Friday, November 11, 2011

Polis Buat Siasatan Video Seks... Anwar Ibrahim Tuduh BN Punya Kerja!



PKR hari ini menuduh BN dan Umno menggunakan jentera kerajaan untuk membabitkan ketua pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim dalam dalam satu lagi cubaan untuk menganiaya beliau.

Dakwaan itu timbul ekoran siasatan yang dijalankan polis ke atas Anwar mengikut Seksyen 182 Kanun Jenayah berhubung kesalahan membuat laporan palsu.

Ahli parlimen Subang PKR, R Sivarasa berkata Anwar telah diminta untuk memberi kenyataan kepada polis pada minggu ini.

Inilah wajah sebenarnya pembangkang yang rasis sentiasa menyalahkankan UMNO dan tak habis-habis nak memesongkan rakyat...

Kenapa Anwar perlu berasa takut jika belau tidak bersalah... Polis hanya mahu menjalankan siasatan bagi, mencari kebenaran dan kesahihan siapa pelaku videio seks tersebut?.

Bukankah Anwar yang telah membuat laporan polis menafikan bahawa beliau terlibat dengan video tersebut.

Jestru bukankah dengan siasatan oleh polis nanti ia akan dapat membersihkan nama Anwar? Atau Anwar sedang menyembunyikan sesuatu?

Biarlah pihak polis membuat siasatan selanjutnya... Tak perlulah pihak pembangkang nak membuat tuduhan liar keatas pihak lain pula...

Laporan yang dibuat Anwar pada Mac lalu adalah berhubung tindakan trio "Datuk T" yang membongkarkan satu rakaman video seks kepada petugas media dan individu berkepentingan di satu hotel mewah.

Tiga individu berkenaan, bekas ketua menteri Melaka, Tan Sri Rahim Thamby Chik; ahli perniagaan, Datuk Shazryl Eskay Abdullah serta bekas bendahari PERKASA Datuk Shuib Lazim, didakwa di Mahkamah Majistret Kuala Lumpur tiga bulan kemudian atas kesalahan menayangkan video seks lelaki mirip Anwar itu.

6 comments:

Anonymous said...

BERANI KERANA BENAR.....WHY WORRY IF ITS NOTHING TO DO WITH YOU. PAK SHEIKH JANGAN LUPA BAWA JAM OMEGA SEKALI BILA PERGI BUKIT AMAN NANTI YA ...HA..HA..

Anonymous said...

OH ya PERLU DI INGAT JUGA BILA SEBELUM BAWA JAM OMEGA TU SURUH TONY PUAKA DAN NURUL IZZAH CHECK DULU ....TAKUT2 TERBAWA YANG IMMITATION ....MADE IN THAILAND.

ANAK PAPA HEBAT SEKARANG ADA TUGASAN BARU BUAT KERJA ISO.

Anonymous said...

takut dahhhh

Anonymous said...

KALAU CERITA MENGENAI ANU WAR AKU DAH NAIK MELUAT, SEMUA RAKYAT MALAYSIA DAH NAIK MELUAT...MELUAT...

Abu Nuwas said...

Porahh!!! dey Sivaraba sama Susuredran. kalau lu orang tak percaya sama Jabatan Peguam Negara kita orang lagi tak percaya sama itu Majlis Peguam, lidah lagi banyak cabang.

Kalau tak ada salah apa mau takut.

Lu bikin kecoh ini hal, itu rakyat lagi ingat Haji Anwar betul-betul bikin itu sex sama itu Cina Doll.

Apa mau tuduh sama orang lain punya konsprirasi. Bodoh punya lauya. chittt...

Anonymous said...

Tlg sebarkan...taktik yahudi digunakan oleh pakatan...sesiapa menegur kesalahan yahudi akan dikatakan "ANTI SEMETIC" sehingga tiada siapa berani menegur mereka dan bebas membuat apa sahaja....
Bagi pakatan haram pulak, sesiapa menegur mereka akan dikatakan "ORG UMNO", "KONSPIRASI UMNO" bagi menutup kelemahan sendiri dan menunding jari ke arah UMNO.