Wednesday, January 18, 2012

Pemuda Tidak Gentar Dengan Idea Lapuk Anwar - Khairy


Ketua Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia, Khairy jamaluddin berkata Pemuda tidak gentar dengan  siri jelajah dalam dan luar negara yang di lancarkan oleh Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Malah beliau menganggap ianya sebagai strategi lapuk yang belum tentu dapat meraih sokongan rakyat dan masyarakat antarabangsa terhadap pakatan pembangkang.

"Kita tidak gentar, sebab yang nampak dikemukakan oleh Datuk Seri Anwar adalah semua cerita lama, kalau di tengok di Konvensyen Pakatan Rakyat yang di adakan di Alor Setar minggu yang lepas, semua yang di bangkitkan itu cerita lama, tidak ada idea baru", kata Khairy selepas merasmikan pelancaran BN Youth Ride Fest di PWTC semalam.


Menurut Khairy, tawaran baru pakatan pembangkang kepada rakyat Malaysia yang di keluarkan menerusi buku jingga 3, kesemuanya sama seperti tawaran yang telah dibuat melalui buku jingga 2 yang terdahulu...

Katanya lagi, kesemua itu adalah gimik dari pakatan pembangkang, malah idea tersebut telah di guna pakai semula seperti, isu turunkan tol, batalkan penyenaraian felda global dan lain-lain lagi cerita lapuk dari Pakatan.

Tambahnya lagi, jika itulah modal yang mereka bawa untuk jelajah Ketua Pembangkang, beliau merasakan tiada impak langsung kepada rakyat, malah Pemuda langsung tidak berasa gentar kerana Barisan Nasional sering membawa pendekatan baru kepada rakyat seperti Batuan Rakyat 1 Malaysia (BR1M) dan lain-lain lagi.

Khairy juga memberitahu Pemuda UMNO akan mengadakan pelancaran di setiap bahagian dan turun ke padang bertemu rakyat bagi menangkis serangan dari Pakatan Pembangkang.

-Bro Jinggo

3 comments:

Unknown said...

Kita x takut buku JingGAY!!

NURUL IZZAH SAH DITABAL SEBAGAI RATU CURI KREDIT!!!Baca di sini!!

http://apakecoh2.blogspot.com/

Anonymous said...

khairy tu kemarut nak pangkat menteri... anugerah datuk tadak ke mana2 sultan nak bagi... sian

Anonymous said...

Adi kencana... atau adi bencana??