Saturday, April 7, 2012

Rahsia Besar Zuraida AKA Mak Lampir Bakal Di Londehkan!!


Panas! Rupanya Zuraida aka Mak Lampir ada menyimpan rahsia besar... Aku dah agak dah... muka macam Zuraida ni memang muka penipu! kerja dia tak habis-habis menipu dan makan duit rakyat  selama ini...

Ketua Wanita Parti Keadilan Rakyat (PKR), Zuraida Kamaruddin diingatkan supaya tidak bertindak melampaui batas dalam hal keahlian parti itu jika mahu 'rahsia besar' mengenai beliau tidak didedahkan kepada umum.

Bekas Ketua Penerangan PKR Ampang, Mohd. Isa Mohd. Saidi berkata, beliau bersedia mendedahkan perkara itu dan jika dibongkarkan nanti, Zuraida mungkin hilang kelayakan sebagai Ahli Parlimen Ampang.

Katanya, Zuraida selama ini sebagai Ketua PKR Ampang sering memecat ahli jawatankuasa parti itu di peringkat cabang apabila tidak bersetuju dengan beliau atau menegur kepimpinan PKR.

"Saya terima surat pemecatan (jawatan Ketua Penerangan PKR Ampang) saya itu yang bertarikh 2 April di rumah saya pukul 3 petang semalam yang ditandatangani oleh Zuraida dan ia berkuatkuasa serta-merta...!!!

Ni... Nak salahkan UMNO juga ke??

3 comments:

Anonymous said...

Poorah,asal menentang kpimpinan parti,ada saje rahsia.dh trikut prangai senator katak.

Ahmad Shukri Mokhtar said...

memang camtulah PGay R ni. Penuh rahsia lorong hitam , lorong Kunyit akan ditukar nama Lorong Anwar al Juburi. Kalau lorong pelacuran bertukar ke nama Lorong Anwar al Chinadolly., inikan janji buku jinggay. Manifesto utk PRU13,.

Anonymous said...

Kebebasan bersuara cara PKR adalah kebebasan mencantas dan kebebasan memecat.