Tuesday, April 9, 2013

#PRU13 #TolakPR : @Chegubard Budak Hingusan Yang Tidak Habis Pengajian - MB


Siapa tak kenal si pencacai yang bernama Chegu Bard? Dia dikenali sebab mulut longkangnya sering mengeluarkan fitnah yang tak mempunya fakta! Segala tuduhan dari Chegu Bard adalah fitnah semata-mata.... Itulah sebabnya nama Chegu Bard tidak tersenarai sebagai calon PKR!

Memetik laporan Utusan Online hari ini, Menteri Besar, Datuk Seri Mohamad Hasan hari ini menganggap Pengerusi Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM), Badrul Hisham Shaharin umpama budak yang tidak menamatkan pengajiannya di universiti.

Ini berikutan tindakan aktivis sosial itu yang membuat tuduhan melulu kononnya Menteri Besar telah membawa keluar dokumen-dokumen penting kerajaan sejak dua minggu lalu.

"Adakah dia (Badrul Hisham) yakin sangat menang, bercakap seperti budak-budak yang tidak habis pengajiannya. Tiada apa yang hendak disorokkan kerana apa yang dilakukan selama ini dibuat secara terbuka," katanya dalam sidang akhbar selepas majlis makan tengah hari bersama ketua-ketua jabatan di Hotel Royale hari ini.

Mohamad mengulas kenyataan yang dibuat Badrul Hisham dalam ceramahnya di Taman Melor, Senawang dekat sini malam tadi, kononnya Menteri Besar telah membawa keluar dokumen penting kerajaan sejak dua minggu lalu.

Mohamad yang juga Pengerusi BN negeri berkata, dakwaan yang dibuat oleh Badrul Hisham itu tidak masuk akal kerana semua dokumen kerajaan terletak di setiap jabatan yang menguruskan kemajuan negeri.

"Oleh itu pejabat saya tidak ada menyimpan sebarang dokumen, kerana ia pejabat Menteri Besar. Tidak timbul saya atau pegawai saya keluarkan dokumen tersebut daripada pejabat berkenaan," katanya.

Pada masa yang sama juga, Mohamad berpuas hati dengan prestasi yang ditunjukkan oleh kakitangan kerajaan sepanjang dua penggal beliau menjadi Menteri Besar.

No comments: