Saturday, April 25, 2020

Ebit Lew - Saya Bukan Sesiapa… Menagis dari tadi...





USTAZ EBIT LEW MENANGIS, DIBAWA KE BUKIT AMAN, UNDUR DIRI HULUR BANTUAN SECARA LANGSUNG!

SAYA BUKAN SESIAPA... Luah rasa petikan dari facebook Ebit Lew...

Pendakwah terkenal, Ebit Lew mengesahkan khidmatnya bagi membantu orang tidak berkemampuan tidak lagi akan dilakukan secara langsung.

Ebit Lew berkata, pendirian itu diambil selepas dipanggil ke Bukit Aman hari ini, bagi memberi keterangan berhubung laporan beberapa pihak yang mempertikaikan khidmat bantuannya yang tular di media sosial.

#EbitLew #PKP

Terima kasih kerana bersama Bro Jinggo Channel, mohon [SUBSCRIBE] Channel YouTube ini untuk mengikuti lebih banyak video menarik di masa akan datang! Jika anda menyukai berita ini mohon [LIKE] dan [SHARE] sebagai tanda sokongan anda. Sokongan anda amat hargai. Terima kasih.

3 comments:

Anonymous said...

Kalah kan terus budak tu dalam pemilihan parti nanti, sebelum kejadian di Kedah tak ade pun kecoh kepoh ada amik gambar video suma orang ok ajer...

bila kat berlaku kat Kedah macam macam kau orang kutuk fithan hukum siap bawak hadis lagi....

Yang dia orang panas bontot kenapa..

Kalah lan budak dan kunco kunco dalam pemilihan parti budak tu..

baru dia rasa family dia rasa pulak

Anonymous said...

Mulia Hati Ustaz Ebit Lew, moga dapat teruskan aktiviti amal - Najib Razak

(Psstt.!! Najib dah komen pasal Ebiet Liew Atok tak nak komen ka.!?)

Bekas Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak turut bersimpati dengan luahan ustaz Ebit Lew setelah pendakwah terkenal itu tidak akan meneruskan usahanya dalam membantu golongan susah.

Menerusi laman Facebook, Najib berkongsi keratan berita mengenai pendakwah tersebut sehingga menerima lebih 40,000 tanda suka dan 1,200 perkongsian.Bekas Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak turut bersimpati dengan luahan ustaz Ebit Lew setelah pendakwah terkenal itu tidak akan meneruskan usahanya dalam membantu golongan susah.

Menerusi laman Facebook, Najib berkongsi keratan berita mengenai pendakwah tersebut sehingga menerima lebih 76,000 tanda suka dan 2300 perkongsian.

Menurut Ahli Parlimen Pekan itu, perjuangan dan hati Ebit disifatkan mulia kerana sering tampil membantu golongan yang hidup dalam serba kekurangan.

Najib turut berharap agar pendakwah keturunan Cina berkenaan dapat meneruskan aktiviti amal itu dan kebaikannya hanya mampu dibalas oleh Allah SWT.


Mmmm mintak Atok komen pulak...

Anonymous said...

Baca hadis ciri ciri ahli Syurga, lengkap ada kat Ust Ebit.