Thursday, July 30, 2009

1 Airmata reformis PKR menitis di negeri yang mereka perintah – kecewa dengan Khalid Ibrahim !!




Belum pun sampai sepenggal PKR memerintah Negeri Selangor, bermacam–macam penyelewengan yang kita dengar, baik penyelewengan besar sehinggalah penyelewengan kecil . Belum sepenggal lagi, kita sudah merasakan bagaikan tidak sabar mahu menghumban kerajaan ini dan terasa lama sangat pilihan raya umum yang ke tiga belas akan di adakan.

Bukan kita saja yang menyokong kerajaan BN yang merasakan demikian, malahan penyokong mereka yang bermati-matian dahulu untuk memenangkan PKR dalam pilihan raya yang lalu sudah mula merasa lemas dan mereka juga sudah mula merungut dan menulis di blog blog mereka. Jika hanya orang BN yang merasa demikian, mungkin rakyat akan menyatakan bahawa sudah menjadi lumrah orang BN memburukkan parti lawan. Bagaimana pula jika ini dilakukan oleh penyokong kuat pembangkang yang kini bercelaru sesama mereka dan mendedahkan perompak perompak di kalangan mereka di blog mereka sendiri. Tak percaya juga – sila baca
(Nora ada lah seorang reformis wanita tua dalam PKR yang telah berbelas kali ditangkap oleh Polis, malahan setiap kali ada demonstrasi Nora akan melakukan sesuatu di hadapan polis untuk di tangkap bagi mengumpul caps beliau di tangkap. Kerana bagi reformis PKR, lagi banyak di tangkap lagi tinggilah martabat mereka. Kini Nora juga keasal dengan apa yang berlaku dalam kerajaan PKR.)

Malahan ada diantara mereka yang sudah bosan dan kini menderita dan sanggup menulis dan meluahkan perasaan mereka . Kami tahu mereka ini sebenar diperalat kan oleh Anwar Ibrahim sebelum ini dan hanya mereka sahaja yang tidak menyedarinya, Hari ini mereka semua yang merupakan pejuang kuat PKR menangis dan lahirlah sebuah blog yang bertajuk air mata Selangor.

Apa lagi yang dapat kita nafikan, segala ini bukannya cerita rekaan UMNO semuanya datang dari pejuang PKR sendiri, jika kita terus mengorek kita pasti akan mendapat banyak lagi blog blog reformis PKR yang kini menyesal dengan perjuangan mereka. Kini mereka baru sedar yang mana intan dan yang mana kaca,

Antara ayat yang ditulis dalam blog air mata Selangor

blog ini dikendalikan oleh sekumpulan aktivis reformasi yang amat kecewa dengan kesombongan Khalid Ibrahim dan kegagalan serta kelemahanya menjalankan tugas sebagai MB. Kami telah menegur secara elok, sampaikan juga kepada pimpinan parti namun keadaan tidak berubah maka kami putuskan untuk menerbitkan blog ini.

Kami lakukan kerana sayangkan perjuangan.

Ketika kami bangkit berjuang kena buang kerja sakit dipukul dilokap dan seumpamanya Khalid masih seronok dalam PNB…ketika Anwar keluar Khalid masuk parti….kami tidak kecil hati kerana keadilan maksudnya meletakkan hak pada tempatnya…

namun sekarang kami pasti Khalid tidak berhak untuk kerusi itu…

kepada DSAI kami mohon maaf blog ini bukan kianat tapi untuk menyelamatkan perjuangan. Kami tahu Khalid juga sudah tidak mendengar cakap kamu…

Sumber: KPMU

1 comments:

masrom said...

ada gambar pendedahan nora bogel tak? nak tengok bleh? tu lapasal lain kali jangan bersekutu dengan Pakatan rakyat ni! mereka ini bukan sahaja pembohong malahan penyangak, gangter dll

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates