Tuesday, November 8, 2011

8 Mungkin Rafizi Ramli Kenal Siapa Wanita Ini! Gotcha!!

Nantikan terjahan dari rangkaian bloggers, kami akan talkinkan penjilat tegar Anwar Ibrahim ini!


Mampos Bhai.... 
Siapa Rafizi Ramli? Apa kerja dia? dengan siapa dia bekerja? Dari mana dia dapat dana? Tunggu!!!

8 comments:

Anonymous said...

kasi bogel sama ini mat jambu!

Anonymous said...

perempuan tu itu ayam anwar kot bro hahaha

Anonymous said...

kantoi..

pemerhati said...

kasi dedah ..jangan beri individu sebegini ke parlimen

Anonymous said...

Wah lawanya... hmmm abang sukaaa!!! Nakkkk boleh???

By the way Rafizi Ramli ni sebenarnya seorang yang bijak cerdik sejak dari bangku sekolah lagi. Dia ni dulu masa kat Petronas dianggap bintang yang menyinar dalam dunia korporat. Cepat dia naik pangkat.

Tapi sejak dia masuk politik ni.... Hmmm.... nampak cam dah jadi balaci Anwar plak. Aku tengok dan dengar beberapa ceramah dia tentang pelbagai isu aku rasa mamat ni cam haram pun ada. Entah mana pegi otak geliga dia yg dulu pun entah la.

Anonymous said...

kasi lucut apa yg ada broo...

zulf said...

so, apa nyer yg kantoi? towkey lembu bn yg kene bogel ada laaa...hehehe...

korang ni, kalau akal panjang sejengkal, tak pyh la nak lwn rafizi...

Anonymous said...

Lembu lembu kat ijat tak kenyang lagi ka?

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates