POLITIK HARIAN: Nik Nazmi Gelabah, PKR Petaling Jaya Selatan Tumbang, 17 Ranting Bubar Sertai UMNO

Monday, November 14, 2011

Nik Nazmi Gelabah, PKR Petaling Jaya Selatan Tumbang, 17 Ranting Bubar Sertai UMNO


Inilah kerja pemimpin PKR di Negeri Selangor, entah apa yang Nik Nazmi sibuk sangat dengan Wardina Safiyyah ni... lain macam je nampak!!!


Seramai 180 ahli PKR Cabang Petaling Jaya Selatan, mengisytiharkan keluar daripada parti itu dan menjadi ahli Umno.

Bekas Naib Ketua Cabang PKR Petaling Jaya Selatan, Suhaimi Saari berkata, keputusan diambil kerana mereka percaya kepimpinan Umno dan Barisan Nasional (BN) lebih baik daripada PKR.

Menurutnya, beliau sendiri sudah hampir 11 tahun berjuang dalam parti PKR sejak awal penubuhan dan mengetahui banyak rahsia parti.

“Namun, kini saya sudah tidak tahan dengan masalah membelenggu dan mengambil keputusan meletak jawatan sebagai Naib Ketua Cabang, seterusnya membubarkan PKR Cabang Petaling Jaya Selatan.

“Kemasukan seramai 180 ahli ke dalam Umno melibatkan sebahagian dari 17 Ranting di bawah Cabang PKR Petaling Jaya Selatan,” katanya selepas menyerahkan borang keahlian kepada Ketua Umno Baha­gian Petaling Jaya Selatan, Datuk Raja Hanipuddin Raja Nong Chik.

Hadir sama, Timbalan Menteri Kewangan, Datuk Ir Donald Lim Siang Chai.

Sementara itu, Raja Hanipuddin berkata, pihaknya menerima dengan hati terbuka keputusan bekas ahli PKR itu itu dan menganggap ia sebagai tanda sokongan terhadap kepimpinan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak.

Menurutnya, penyertaan mereka ke dalam Umno membuktikan rakyat sudah tidak mempercayai PKR yang hanya pandai menabur janji tetapi tidak mampu untuk melaksanakannya.

9 comments:

Anonymous said...

dimana ada wardina disitu ada mat poyo ni... bila nk kawen ni?

Anonymous said...

Parti bodoh Umno ni masih x belajar lg cara2 nk main game yg betul dlm dunia politik baru...Bila nk pilihan raya atau ada pilihan raya kecik berbondon2 la konon2nya ahli2 PKR Pas nak join Umno kononnya...dlm dunia media baru Umno masih dikelilingi ahli2 tua yg bodoh bebal dan masih bermain game yg sama wlpn rakyat dh tahu penipuan Umno parti neraka israel ni....bila Umno mampus nt ahli2 tua Umno yg bodoh dan masih kekal memegang jawatan pasti lari lintang pukang...kebodohan Umno terlalu jelas,main game yg org dah tau dia mmg penipu...apa punya bangang umno ni

Anonymous said...

kau yg bdoh..brita tu mmg knyataan..xyah la nk spin...

Anonymous said...

puak pkr parti jilat jubo anuwar terimalah kenyataan.... tak lama lg bungkuslah parti korang...

Megat Alam Gempita said...

Ini baru kecil bro, tunggu ada pengumuman yang paling mengejutkan menjelang Perhimpunan Agung UMNO tak lama lagi. Apapun tahniah tuan-tuan kerana memilih jalan yang benar dan meninggalkan kemunafikan.

Anonymous said...

semoga ALLAH melindungi kami rakyat Malaysia dari pemimpin2 munafik dan rosak akhlak...

Nok said...

anom 410 PM...tak habis2 syok sendiri....jgn harap sangat...nanti yg di kejar tak dapat yg di kendung keciciran....sape yg lari lintang pukang nanti????bang nuar nak lari kemana????ke Sungai Buluh...keh keh keh tak habis2 puak2 ni mimpi siang hari....tambah2 anom 410 PM....bye

Anonymous said...

anon 4.10 kata umno bongok padahal dia sendiri super bongok..dah sah bos dia kaki penipu 16 sep sbg bukti, ckp ada alibi kes liwat sampai sudah bcara kat mahkamah xbawa pun alibinya, dia yg super bodoh ni ikut saja percaya saja apa yg bos besar dia ckp..otak xde ke..bongoks..

Anonymous said...

anon 4.10PM.. ko nie x pegi skolah ke ape... dap+pkr+pas = parti bodoh sedunia