POLITIK HARIAN: Nurul Izzah Semakin Meroyan... Mahu Sabotaj Kedai 1Malaysia Pula....

Wednesday, November 9, 2011

Nurul Izzah Semakin Meroyan... Mahu Sabotaj Kedai 1Malaysia Pula....


Orang kalau dah dengki busuk hati... macam ni lah jadinya... Puak Pakatan Haram hari ini mendakwa bahawa kononnya produk Kedai Rakyat 1Malaysia (KR1M) tidak lah semurah jika berbanding harga pasaran.


Anak kelahiran negara Ching peng, Tony Pua berkata, "Perbezaan harga jauh lebih rendah daripada dakwaan antara 30 hingga 50 peratus bagi kebanyakan produk,".

Menurut mereka, beberapa produk yang dibeli di kedai-kedai KR1M, memang murah tetapi harganya bukanlah semurah seperti yang didakwa.

Aduh.. macam-macam hal lah puak pembangkang ni... ada saja benda yang diaorang tak puas hati... Cakap banyak tapi tak buat pun... Sekurang-kurangnya kerajaan berusaha untuk membantu rakyat... Pakatan Haram buat apa? menyusahkan rakyat lagi adalah.

Jangan lah rasis sangat Tony... sampai kedai 1Malaysia pun lu orang nak sabotaj.... Oklah macam... kita minta Nurul Izah, Tony Pua Hayati bersama rakaman video ini... Puak PR ni tak habis-habis nak menipu!

3 comments:

Anonymous said...

ala biasalah begong2 tu...tahu bantai jer...tapi suruh buat...x leh...

Anonymous said...

puak Pembangkang sudah kekeringan isu! apa yg diaorg buat utk rakyat? pertahankan seks bebas adalah!

Anonymous said...

da kene bodoh ke xpaham2 lagi ... tol, petrol, kperluan asas, msalah sosial n jenayah, seks bebas, murtad, arak, pub n judi sapa pnya hal ? sapa yg lulus n bnrkn bnda2 ni ? ni dok pangkah lg ... lembu pon tau pilih rumput ... he eh