Friday, November 4, 2011

Pengawal Peribadi Wanita Muammar Gaddafi Di Rogol Sebelum Dibunuh Dengan Kejam!


Ketika arwah Muamar Gaddafi melarikan diri dari serangan tentera pemberontak di Libya, pegawai peribadi wanita yang merupakan anggota Amazonian Guard telah dibubarkan dan masing-masing bersembunyi dan melarikan diri. Unit ini mempunyai seramai 15 orang yang ditugaskan untuk menjaga arwah dalam apa jua situasi.

Menurut arwah, dia mengambil wanita sebagai pengawal peribadi kerana beranggapan lelaki Arab akan menghadapi kesukaran untuk menembak wanita. Nampaknya beliau silap, mereka tidak menghadapi kesukaran tetapi bertindak kejam dan seperti binatang terhadap pengawal peribadi wanita yang dikesan ini.


Ini adalah gambar tiga orang anggota unit Amazonian Guard yang telah dikesan. Satu daripadanya telah ditembak mati bersama-sama teman lelakinya ketika cuba melarikan diri dari sekatan jalanraya.



Mangsa kedua yang mengenakan makeup untuk mengelakkan diri dikenali pula telah ditangkap dan dibelasah sehingga mati. Manakala mangsa ketiga adalah yang paling kejam apabila diculik oleh tentera pemberontak kemudian diseksa dan dirogol bergilir-gilir setiap hari sebelum akhirnya mati akibat dicekik oleh mereka.

Apakah Salah Semua Wanita Ini??

3 comments:

Anonymous said...

pemberontak Libya lebih hina dari biantang , mereka lebih jijik dari Yahudi !

islam tak ajar seksa tawanan , dalam islam dilarang membunuh kaum wanita dan orang tua yg tak melawan !

walau mereka mengaku sebagai pejuang agama , dosa merogol tetaplah dosa besar ...

Anonymous said...

Tunggulah nt..balasan Allah pasti tiba.

Anonymous said...

DAH SAH MEREKA SEBENARNYA BUKAN PEJUANG ISLAM, TETAPI SEKADAR JADI ALAT KEPADA YAHUDI DAN SYAITAN2 BARAT YANG TIDAK RELA MEMBIARKAN MANA2 NEGARA ISLAM MAJU DAN KUAT.ORANG ISLAM DIGULA2KAN OLEH MAKLUMAT DAN PROPAGANDA BARAT YANG SENTIASA MEMANDANG SERONG KEPADA PEMIMPIN2 NEGARA ISLAM.WALAU TERBAIK MEREKA MEREKAYASA CERITA2 BURUK MENGENAI SATU2 PEMIMPIN ISLAM MELALUI MEDIA GLOBAL YANG
DIKUASAI.
YANG SEDIHNYA ORANG2 ISLAM SENDIRI MEMPERCAYAI BULAT2 DAN BERTINDAK MEMUSNAHKAN NEGARA SENDIRI DAN MEMBUNUH SAUDARA2 SEAGAMANYA.
LUPAKAH MEREKA BAGAIMANA ZALIMNYA ORANG2 SERBIA MENGHAPUSKAN ORANG2 ISLAM BOSNIA; LUPAKAH MEREKA BAGAIMANA IRAQ, AFGANISTAN, LIBYA, DLL. MUSNAH OLEH KERJA2 SYAITAN DAN DAJJAL INI!!!
INSAFLAH HAI BANGSA KU YANG BERNAMA MELAYU ISLAM.....