POLITIK HARIAN: X Files Rafizi Ramli Akan Dibuka - I Know What You Did Last Summer

Wednesday, November 9, 2011

X Files Rafizi Ramli Akan Dibuka - I Know What You Did Last Summer


Kisah silam yang di simpan selama 16 tahun akan terbongkar tidak lama lagi, sekiranya pembongkaran ini berlaku, maka hancorlah pakaran haram!

Mungkin tak ramai yang tahu cerita ini, tapi ia masih lagi jadi tanda tanya bagi sesetengah ahli PKR yang mengetahui cerita tersebut... Apa yang berlaku diantara Anwar dengan Rafizi di london sekitar tahun 95-96, sewaktu itu Anwar bergegas ke london bila mendapat panggilan telefon dari Rafizi.

Di ketahui ramai, perkenalan Anwar dan Rafizi berputik sejak Rafizi masih lagi bersekolah di MCKK, pada waktu itu lah saat perkenalan Anwar dengan Rafizi, ceritanya lebih kurang sama dan tak lari jauh macam mana Anwar mula mengenali Mat Jambu, Azmin Ali.

Jangan main-main Rafizi.... I Know What You Did Last Summer

Info-papagomo

3 comments:

Anonymous said...

Mamat ni pon dah kena jolok juga ke bro? patutlah ramai mat jambu dlm PKR! sedap betul anwar

pemerhati said...

Harap didedahkan siapa Rafizi ramli nie..macam ada something yg fishy jer

Anonymous said...

kalau bab2 pkr ni...pihak berkuasa tak reti nak buat apa2(erti lain...tongong),tengok je le kes duit juta2 azmin ali tu...sampai skang sprm tak buat apa2 pun...aku rasa sprm pun cam cibai je...

azmi...