Wednesday, December 14, 2011

5 Ketua Cabang PKR Umum Keluar Parti


Ketua PKR Cabang Bukit Gelugor Lim Boo Chang telah meletakkan semua jawatannya dari parti itu dan kembali menyertai Gerakan yang pernah dianggotainya selama 15 tahun, iaitu daripada 1984 hingga 1999.

Surat perletakan jawatan dan keluar partinya itu diserahkan kepada presiden PKR, Datin Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail.

Katanya, beliau pada mulanya tertarik dengan agenda pembaharuan PKR tetapi selepas tiga tahun, beliau mula hilang keyakinan kerana parti berkenaan gagal menunaikan janji-janjinya.

"Konflik antara anggota berterusan, jadi dengan hati yang berat, saya letak jawatan,” katanya.

Beliau juga mengumumkan pengundurannya sebagai ahli majlis perbandaran Pulau Pinang, jawatan yang dilantik oleh PKR.

Selepas ini dijangkakan akan ramai lagi Ketua cabang keluar dari parti PKR... Anwar is Dead!

5 comments:

Anonymous said...

PKR = Parti Keluar Ramai-ramai! sudah dijangkakan anwar akan masuk lokap sbb tu ramai yg akan klr tinggalkan parti PKR!

Anonymous said...

"Konflik antara anggota berterusan, jadi dengan hati yang berat, saya letak jawatan,” katanya.

..dengan hati yg berat?? maknanya dia masih sayang pkr..lainlah kalau dia kata dgn hati yg ringan & tanpa belah bahagi!!

Anonymous said...

Lim dah sedar.... yang lain bila lagi?

Anonymous said...

mesti UMNO(umno bukan BN) bg ratusan juta dekat dia ni- kata-kata cliche penyokong pakatan rabak

Nok said...

Lim ni tah berapa juta BN dah bagi dia untuk cabut dari PKR.....betul tak penyokong PR...bro PR jgn bimbang kita akan kata "ini semua keje BN" apa2 aje kita akan kata BN/UMNO bagi lepas tengkuk kita....

kita ikut bos kita kata...dia berjubur pun dia kata "ini keje PM nak jatuhkan karier politik dia...senang aje...keh keh keh...tapi kan bos kita dah nak ke S.buluh ni camna...mai kita pi demo kat mahkamah....nanti polis bagi nasi bungkos mcm masa bershit 2.o....tu ok apa..bang polis baik apa....

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates