Monday, December 12, 2011

11 Mat Sabu Komunis Kena Maki Di Muar ! #marxsabu


Orang Muar Johor sambut Presiden PAS Mohamad Sabu (Mat Sabu) dengan spanduk pedas! "Pergi Jahanam Sabu Keparat Jangan Perkecilkan Perjuangan Kami!".

Ternyata kehadiran pengkhianat, Mat Sabu di Muar telah mendapat tentangan hebat daripada penduduk tempatan.

Mat Sabu di labelkan sebagai pengkhianat perjuangan bangsa Melayu yang berjuang menuntut kemerdekaan selepas mengeluarkan kenyataan berhubung tragedi Bukit Kepong.

Banyak pihak kesal dengan kenyataan Mat Sabu yang menyatakan bahawa pengganas komunis yang membunuh dengan kejam anggota keselamatan dan keluarga mereka dalam tragedi Bukit Kepong adalah hero sebenar dalam perjuangan kemerdekaan negara


Persatuan Bekas Ahli Tentera Malaysia cawangan sungai balang, Muar menentang keras kehadiran Mat Sabu di kawasan mereka.

Meraka turut mendesak mahu menyerahkan memorandum bantahan kepada Mat Sabu.


Ketegangan berlaku diantara kedua penyokong, FRU terpaksa turun untuk mengawal keadaan...


Mat Sabu dengan angkuh telah mengangkat kezaliman pengganas komunis sebagai satu kemuliaan. Kenyataan seperti itu adalah manifestasi kealpaan Mat Sabu terhadap sumbangan besar pemimpin Melayu terdahulu dalam memperjuangkan kemerdekaan tanah air.

11 comments:

PemikirpolitikJerantut said...

Saslam, Mohon Link Bos,
http://pemikirpolitikjerantut.blogspot.com/

amai said...

kg aku nie,ak ckup bnci diowg wat huru hara kg den.

Anonymous said...

mat sabu bangsat!

WaliMuar said...

kah3 ....sg balang kampong aku buat sawah.Berapa kerat orang kg aku ni yang masuk askar.Jangan la menipu ....Allah nampak ape yang kamu buat.Aku bekas askar aku tau ape yang aku cakap nih.Dah dah dah puak UMNO gi cari kapal baru,kapal kamu yang ade ni dah nak tengelam dah woi.Pertubuhan ahli bekas tentera sg balang.....mana kau dapat persatuan ni ha a.Dah gi cari lembu feedlot yang dah masuk kondo tuh..........

Anonymous said...

ada je yang ngaku kg sendiri. blah la. aku pun bole ngaku gak. guna la cara lain. bahasa yang ko guna pun bukannya bahasa veteran. kantoi la wei. buat malu je. pegi menyemak kt tempat lain pulak

amai said...

yg pntg pt no 3 kg aku!!lu nk wat ceramah kt sg balang,lu punya pasal,x puas ati leh cr wa skg!!

Anonymous said...

Pelik macamanelah ada lagi orang yang sanggup mengiktiraf komunis sebagai wira.Rakyat bijak dan tidak buta sejarah.

Anonymous said...

aq ari tuh pegi ceramah mat sabun kat muar ni... menipu xmengagak...cume kalo mat indera tuh pejuang, kenapa die pilih komunis??? kenapa xjadi macam mat kilau, dato' bahaman?? org yang dibunh kat bukit kepong tuh agama apa????

Anonymous said...

sape2 yg dok komen tak tentu arah nie..korang pikir satu je..b.kepong kena serang taon brape bai??time tu sape yg perintah??ape la bingai sgt nih??

Anonymous said...

lu pun bingai jugak, sapa yang komunis keparat tu bunuh, kan ke askar melayu. Kau tau tak yang meninggal tu orang melayu

Anonymous said...

Bebal le lu ni, belajar aje sejarah tapi bodoh tahap gaban, lu tu dulu dijajah le ngok,masa tu askar british ada lagi,siapa ketua polis tak ke british masa tu,memang org melayu kena bunuh pasal dia jadi polis british masa tuh, bukannya polis diraja malaysia...apa la lu ni bai...kalu songkok tu tinggi, bodoh pun tinggi jugak...tapi wa nak kasi tau lu bai...lu jangan bising-bising pegi kutip RM 500(isi borang tau) n pastu lu minta sewa kondo hak lembu tu n kalu takde kenderaan nak gi ambil duit tu nanti,tumpang le keta yg hak lembu punya wokey tak....

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates