Wednesday, December 14, 2011

7 Nurul Izzah Mimpi Basah... Ajak DS Najib Bertanding Lawan Dia !

China doll kata suluh lah muka kamu di cermin dulu Izzah...

Wah... garang anak papa.. cabar Perdana Menteri, Dato Seri Najib Razak supaya bertanding dalam PRU13 diluar dari parlimen Pekan yang mana komposisinya adalah 93% kaum melayu.

Aku tak terkejut dengan cabar Izzah ni... sebab pada aku... Izzah dah tahu papanya akan check in di Hotel Sg Buluh tak lama lagi... so dia perlu buat persiapan dari awal...


Langkah awal yang tergopoh gapah... Izzah mencabar PM untuk bertanding dengannya... Jelas kita lihat disini.. Izzah menaruh harapan yang tinggi rupanya...

Kononnya jika dia dapat mengalahkan Dato' Seri Najib, kelak dia dapat membebaskan papanya...

Ni dah kira salah guna kuasa! berpolitik semata-mata untuk papa bukan untuk berkhidmat kepada rakyat?

Apa-apa pun selesaikan dulu masalah rakyat di Kawasan Lembah Pantai sebelum nak cabar Dato' Seri Najib bertanding di PRU ke 13!

Bukan apa... Izzah sebenarnya tidak setanding dengan Dato' Seri Najib... malahan dengan Ketua Puteri Umno pun dia belum tentu boleh menang...

Matang lah sikit dalam politik ni Izzah... jangan nak main langgar saja... ukur kemampuan diri tu dulu... kalau terus terikut sifat dendam, marah dan terburu-buru dalam berpolitik ni... silap haribulan Izzah akan berkubur awal dari arena dunia politik ni... so... simpan aje lah hasrat untuk bertanding lawan dengan PM...

Tok sah la Izzah nak bermimpi basah disiang hari... buruk sangat rupanya...

7 comments:

Man Kadir said...

OOOOOO TUNGGU NAJIB TANYA LAKINYA DULU.... apa macam?

Anonymous said...

kepala izzah dah senget sebelah sbb papa dia suka sondol jubo lelaki... silap-silap laki dia pun jadi mangsa nanti!

Anonymous said...

Man Kadir tentu suka baca haramkah yg sesat... tupasal ckp pun merapu!

Anonymous said...

Kalau betul masih beriar dan tidak manapouse baik dia jer bertandang ke Pekan..! Amacam...Ada berani?

aku sayang Tun Mahathir said...

..dah nko yang mencabar Najib, nko pergi lah lawan dia kat Pekan!!!!. apasal plak Najib yang dicabar kena datang ke lembah pantai...ada akai ka nko ijjjah????

ke nko no memang bodoh bahalol!!!!!?

Anonymous said...

Sebagai Parlimentary member,rakyat menghendaki MP untuk berkhidmat untuk kawasanya dan menyelesaikan masalah dikawasanya.Tidak perlu sibuk mencabar orang lain.

Aku cabar kau ijah!!! said...

Kau jangan main dengan Najib ijah oiii, kang basah kau dikerjakan oleh Najib baru kau tau, kau jgn ingat ayah kau je boleh basahkan saiful, Kang Najib berdehem kang , baru kau tahu nala tak nala Najib punya dehem. He! He! He!

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates