Tuesday, January 17, 2012

11 Ambiga Dah Melampau... Mahu Anjurkan Bersih 3.0


Dah Bagi Peha, Nak Betis Pula... semakin melampau-lampau si Ambiga ni... Kumpulan pengacau dikenali Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (Bersih) mahu mengadakan satu lagi perhimpunan haram.

Ambiga Sreenevasan sekali lagi akan mengheret rakyat turun membuat kacau di jalanan... Kononnya bagi menuntut pilihan raya yang bersih dan adil di negara ini jika cadangan mereka mengenai reformasi pilihan raya gagal dilaksanakan oleh pihak berkuasa.

Ehhh siapa Ambiga ni? Apa kejadahnya kerajaan nak kena ikut cakap dia ni?


Sebenarnya apa faedah dan tujuan perhimpunan tersebut diadakan dan perhimpunan haram tersebut bersih dalam masa beberapa minit sahaja, selepas itu akan jadi kecoh, huru hara.

Kesudahannya, seperti yang dijangka, perhimpunan berkenaan mengundang seribu macam masalah kepada orang ramai terutama warga kota.

Cukup-cukuplah Pakatan pembangkang nak buat onar di Malaysia ni.. rakyat dah serik dan kesukaran terpaksa dilalui oleh rakyat disebabkan oleh agenda pihak yang tidak bertanggungjawab.

Pun begitu, perhimpunan tersebut sebenarnya tidak langsung menarik minat warga kota untuk menyertainya.

11 comments:

khairul said...

Mmg lebih!!!

Anonymous said...

kalau x menarik, wat apa korang takut?

Anonymous said...

sape takot bodoh ? tp menyusahkan rakyat semua .

Anonymous said...

ini mesti berkomplot dengan geng 901!!!

Anonymous said...

Woi BONGOK bukan takut lah BODOH..!! Ko tak faham ke maksud MENYUSAHKAN orang lain..?? Ke ko nie spisis tak faham bahasa macam PALA BANA ambiga ni..??

Anonymous said...

takut???..orang bodoh@bangang cam ko jer yg ingat orang lain semuanya takot...makbapak ko dulu susahpayah hantar ko pi sekolah..tp dh besar ko jadi super-bangang mengalahkan lembu plak...ptuihhh...

Anonymous said...

takut kepala hotak ko! korang geng bersih ni yg penakut,atas jalan ramai2 berani laa..teriak macam org gila buat bende xfaedah..mmg mcm haram la pengikut old lady tu.

Anonymous said...

kepada jauari 17, 2012 2:41pm. ko tau bezakan menyusahkan dgn takut x? kalau xtau bezakan g sekolah balik... sengal overdosh

Anonymous said...

apa pukimak ni nak wat BERSIH lg,mnyusahkan org ramai btul la..sape2 ikut ambiga ni memang bodoh la,xtau ke keje dia nak memurtadkan org islam,menyokong gay,lesbian smua tu..sedar2 lah org melayu..aku x kisah org nak berpolitik,tp jgn jd bangang spai mnyusahkan orang ramai..

Anonymous said...

alaaa...takut la namanya tuuuuuu..hehehe booooooooooooo

penyokongketuanan said...

ambiga belum cakap lagi apa tuntutan dia, tp penyokong keganasan dah mula nak merapu. nak ikut mengganas lagi di tengah kotaraya macam tahun lepas?

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates