Friday, January 20, 2012

7 Apa Motif Kereta Adam Adli Di Simbah Cat Merah?


Sekarang tengah hangat blogger pakatan pembangkang spin cerita kereta mahasewel, Adam Adli telah disimbah dengan cat merah... Macam cerita drama la pulak...

Mula-mula dia orang spin cerita mahasewel Nazak, tapi tak jadi... lepas tu kes pengawal peribadi Wan Azizan di cucuk dengan jarum beracun... kantoi juga... akhirnya mamat tu lari hospital untuk mengelak dari di siasat oleh polis...

Jelas kita lihat ini semua taktik kotor ini lakukan oleh mereka sendiri, untuk menagih simpati rakyat... taktik lama bro... politik di negara ini sudah matang la... kesian blogger pakatan pembangkang mainkan isu macam ni. Dia orang ni masih meleleh lagi...

Logik ke.. Cuba tengok betul-betul kereta Adam tu? secalit jer kena cat merah, selebihnya tumpah di jalan raya...

Bro! kalau orang nak buat jahat bukan macam ni la...

Paling kuat remukkan sikit kereta tu lepas tu simbah semua cat merah di keseluruh kereta tu! Adeh.. kalau nak menipu pun biarlah logik sikit!

7 comments:

Anonymous said...

Laaa... Kancil je.... Mintak la papa nuar kete besa sket, hahaha

cacamarba said...

eh..ari tu dia kata bapak dia bg kereta kelisa..ni kancil plak..lg pun mana ada org simbah cat kna bumper je..plg bangang pn kalo betul2 nk simbah,simbah kt cermin depan..

Adi Kencana said...

Alah. Simbah cat sendiri, lepas tu tagih simpati. Dah masak dgn taktik puak ni.

KHALID KAKI PEREMPUAN? PAS KENA KENCING? Baca di sini!!

http://apakecoh2.blogspot.com/

Anonymous said...

Ye lah Adi Kencana.. macam si saifoool jolok j...r sendiri kata orang liwat.. kau ni sama mcm dia jugak.. lol

Fieq Zulkifli said...

macam2..baek btl org yg simbah cat..situ jea kena,,nape xsimbah 1 keta terus..ke xcukup cat nk simbah,,lau xcukup nape kt ats jalan tu pulak yg lg banyak...?

Anonymous said...

kalau aku aku bagi penampor jak budak lembik tu. tak pandai bertaubat.

Anonymous said...

Ini tektik budak darjah enam.. dia simbah sikit sikit jer ha ha ha. kang kalau simbah habis pas tu takdak bagi simpati, rugi9 kluor duit dia nak cat balik. Kalau harap pembangkang nak bagi ongkos alamat lerrr... sudah sudah lah tu Adam. kang ada yang buat betul betul kat ko baru ko rase..

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates