Friday, January 20, 2012

6 Betul Ke Rafizi Bayar RM200 Seorang Kepada Peserta 901?


"Ahli PKR diminta berkumpul dulu di Dataran sebelum berarak ke Jalan Duta pada jam 7am. Taklimat dan duit sebanyak RM200 setiap seorang akan disediakan kepada ahli, Sebarkan- Rafizi". Masej di hantar melalui no +60134791474.

SMS dari rafizi beb. Dia bagi rm200 seorang time demo 901. Itu pasal ramai yang datang. Datang sebab duit. Bukan pasal perjuangan. Bukan pasal keikhlasan. Tapi pasal duit. Ahli2 pkr seme boleh dibeli guna wang. Depa memang hampeh !!!! Depa memang jahat !!!!

Benarkah masej ini di hantar oleh Rafizi? Harap Rafizi dapat memberi penjelasan dengan segera...

Sumber klik di sini...

6 comments:

Anonymous said...

betuila bhai aku pun dapat sms nie tapi aku tak nak pegidah pasai aku dah tak percaya langsung kat mamat aljub nie ....

Anonymous said...

umnoprono kaki fitnah.

Anonymous said...

Bapak kau la kaki fitnah!!!

Anonymous said...

La apa de hal rm200 bukan duit dia pon.. tengok je lah nanti bila Nuar dah habis duit.. dia pencacai lunyai je tu.. tapi nuar tak akan pernah habis duit bhai.. apa nak buat dia dah lahir kat Malaysia ni,nape lah dia tak lahir kat neraka bangladesh ke kat timur timur ke... tapi kalau kat sana dia mungkin takbanyak duit macam sekarang ni kan Bhai..

Undi Malaysia said...

aku pergi, tak dapat pun. Kat mana nak claim ni?

SIAPA PERCAYA MEMANG BODOH!

#Ludah muka orang bodoh!

Faisal said...

Aku pergi tak dapat duit pun. Jumpa Rafizi kat sana takde citer duit pun. Tapi yg pergi sana pun bukan Kerang duit. Jgn la buat fitnah. Takutlah dosa Dan pembalasanNya

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates