Wednesday, January 18, 2012

11 Kerja Bodoh! Adam Adli N The Geng (Mahasewel) Bawa Pocong Di Chow Kit!


Aku memohon kepada pihak PDRM tolong lah sumbatkan dia orang ni dalam lokap! tak habis-habis nak menjatuhkan maruah pelajar Mahasiswa yang lain. Apa ke bangang sangat budak-budak ni? Mat Indon kat Chow Kit pun pelik tengok perangai budak-budak ni....

Korang nak kapankan sapa tu bro?

Solidariti Mahasiswa Malaysia (SMM) kini berdemonstrasi di hadapan Pejabat Agung PAS, Jalan Raja Laut, Kuala Lumpur.

Pada asalnya mereka berdemontrasi dihadapan SOGO, namun telah diubah memandangkan kehadiran anggota Polis mengawal keadaan dan keselamatan orang ramai.


Hmm.. Nak bebaskan apa lagi? kan dah bebas bawa pocong ke sana sinun...

11 comments:

Anonymous said...

memang bebal pun! nama je sekolah bertingkat-tingkat... tp bodohnya sepuluh kali ganda dari tingkat sekolah!

Anonymous said...

WAHAI ANAK-ANAK SEKELIAN APA DAH JADI DENGAN KAMU SEMUA NIE,PAKCIK BETUL DAH TAK FAHAM DENGAN MAHASISWA SEKARANG,PAKCIK PUN PERNAH JADI MAHASISWA TAPI KALAU ADA YANG TAK PUAS RUJUK PADA WAKIL PELAJAR.SUDAH LAH NAK HOI CUKUPLAJ MEMBODHKAN DIRI SENDIRI TU.INI NASIHAT PACIK

Penyokong Adam Adli said...

pak cik dah tua! zaman pak cik dah berlalu... diam lah!

Anonymous said...

macam mana la org tak kata korang bodoh...ada org bag nasihat..yang tu dibalasnya..sebab buat benda ni salah seorang dalam gambar tu nak dapat D1...

anti adam adli said...

@penyokong adam adli...

lu ni mmg bodo la...x reti nk sbr.krjn dh bgtau yg auku akan di teleti dan dipinda tapi yg lu n mngkuk2 lain x phm bhsa apsal...nmpk sgt lu org ni x tau nk sabar...alo brother lu ingt nk wat smua 2 amik masa yg singkat ka???kna la ada research dlu bru la apa2 kptsn leh di bt..ini xsmpt apa2 lu org dh nk gelabah apahal...

lu pn sama bodo cam adam dli...sma2 bodo thb gaban...dlu pn ada auku tp xla nk bt demo berok cam lu org...lu la bangang,org lain gna flatform yg btl tp lu n de geng gna cra sampah tahap pala bana..smampuih malaysia kalo org2 cam lu n de geng jd pemerintah....alamat x aman la malaysia ni....nk mntak pinda auku pn nk berdemo2....ini kalo kata jd pemimpim negara stu ari nnt alamat berperang la mlysia sesama kita nnt...bahaya kan rakyat ja org2 ca lu org ni....benda leh setle cra diplomasi tp lu org sndri yg plh jln sampah cam ni....


wa ckp sma lu mmg bodoh la lahabau bngsat.....

Anonymous said...

Habiskan belajar dulu..pe yg kamy sume perjuangkan ni bukan mnjadi bekalan hari dewasa kamu..kamu sibuk dgn demo..ia xkn beri manfaat pd kamu..jd la manusia yg matang..

Mind Marketing said...

bodo

Anonymous said...

hang tu bodo

Anonymous said...

Makan pun org yg bagi...

Anonymous said...

kesian tgk anak muda skrg..bak kate org tua2 umpama anjing gigit tgn tuan die..umur masih hijau sudah mahu memegang tampuk, berlagak setiap inci sejarah negara mereka tahu, memberitahu khalayak mereka itu betul..mahu perubahan..ya..mahukan perubahan..tepuk dada tanye hati..adkah anda mahu melihat malaysia huru hara..mahasiswa apa tugasnya?rujuklah buku.apa erti politik?bacalah buku..apa erti rakyat?bacalah buku..alasan mereka org muda bukan bodoh , maklumat di mana2..betul..itu kenyataan..tp otak di mana letaknya?dkt situ pentingnya pertimbangan..mana buruk dan baik..berkokok, pemimpin kerajaan xbetul, jadi mana yg betulnya?sila kemukakan..mahasiswa, cerminlah diri kamu, majukan agama , keluarga dan bangsa..malulah jika anak2 kamu 20 tahun akan dtg bertanya"" ayah, inikah hasilnya ayah ubah kerajaan..tp sy xnmpk pon makin maju bangsa kita, agama kita"..semasa itulah mereka akan sedar..dan masih relevan disifatkan TIDAK TAHU MENARI, DIKATAKAN LANTAI JONGKAT JONGKIT..nah anak muda..jika hebat sgt,apa maksudnya?

anak muda80an
kg baru

Anonymous said...

Jangan nak kurang ajar dengan orang tua..aku tampar kau nanti!!kau nk sokong adam adabi tu ko sokong je la..jgn nk suruh orang diam! dasar budak hingus!

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates