Wednesday, January 18, 2012

Mahasewel SMM Akan Berdemo Di Hadapan Sogo Tengah Hari Ini...


Dimaklumkan bahawa Puak Mahasewel SMM akan mengadakan demostrasi sebagai membantah langkah mengantung Adam Adli selama 3 Semester di UPSI, Menurut sumber dari Sahabat Gunung Mahasewel tersebut akan membuat kecoh di hadapan SOGO, KL pada jam 1.30 pm.

Sementara itu Adam Adli mahu UPSI pecat beliau terus dari Universiti tersebut.

"Saya tertanya-tanya mengapa mereka tidak singkirkan saya ... adakah kerana mereka tahu saya akan kembali dan mengulangi perkara yang sama?

"Ini satu lagi masalah, bukannya saya malas untuk belajar, tetapi sekurang-kurangnya jika saya dibuang, saya boleh cari tempat lain untuk belajar,"katanya.

So... nak buat apa lagi, SMM berdemo di depan SOGO kalau tuan punya badan dah tak berminat nak belajar di UPSI?

Hah! jelas mereka kini sudah jadi kuda tungangan Pakatan pembangkang...

3 comments:

Anonymous said...

Lah pehal pulak dah kena gantung kira ok pe 3 semester tu boleh buat macam-macam. Ni nak suruh orang buang pulak pe hal lu mamat. Dah nak belajar tempat lain lu pegilah hantar surat berhenti. Ramai yang akan sokong. Ni tak nak buat demo tu lah demo ni lah dapat pe. Orang masuk u boleh buat macam2 tapi orang macam lu tak ada kemampuan tu pasal demo sana demo sini. Ni mesti otak bingai pasal tu cakap tak ada fikir. SO APA LAGI HANTAR SURAT BERHENTI CEPAT2 TAK PAYAH MENYUSAHKAN ORANG.

Anonymous said...

kerana nila setitik, rosak susu sebelanga. memalukan mahasiswa dia org ni...

Anonymous said...

kl hujan , mahasewel xjd demo, dia akan buat demo d pwtc...