Friday, January 20, 2012

4 Rafizi Pencacai Anwar Perasan Hebat Tapi Hancik @rafiziramli

Pencacai Anwar Rafizi Ramli Cakap Tak Serupa Bikin...

Marah betul si pencacai ni kat aku hahaha... baru kena usik sikit dah melenting, siap buat posting kat wall FB kata dia di serang...!

Bro U Cheap la... takkan nak cari publisiti murah dengan cara ni... gaduh dengan blogger UMNO lepas tu mengadu kat FB haha! Macam budak-budak!

Rafizi mula perasan kononnya dia lah hero, glamer la konon di serang blogger UMNO... Tapi yang sebenarnya Rafizi terkucil, hancik, keras tak terjawab serangan di twitter.. Apa pun tak boleh!

Sorry la bro... Ko macam hebat, tapi habuk pun tarak.... Rafizi ni hanya sekadar budak hingusan sama taraf dengan Chegu Bard yang tak ada apa-apa jasa pun... Perasan je hebat!

Rafizi Ramli @rafiziramli
Cheap, buat malu @Khairykj RT @aidilarazak: byknya duit RT @BroJinggo: Betul Ke Rafizi Bayar RM200 Kpd Peserta 901?: bit.ly/A1W0Bw
(Rafizi cuba mengelak pertanyaan aku...)


Rafizi Ramli @rafiziramli 2h
@BroJinggo Itu fitnah. Sdr sebar sdr tanggung dosa. Pimpinan kanan PKR x blast mass sms ;-) tmbh2 masa 901 @Khairykj @aidilarazak
In reply to Bro Jinggo
(Rafizi tidak dapat membezakan pertanyaan dengan fitnah, dia main taruk je... belagak baik konon nak azankan aku)

Rafizi Ramli @rafiziramli
Nk dpt rm200 pi mintak ngn @Khairykj bdk dia @BroJinggo reka2 sms ;-) RT @HIZWANahmad: aku xdpt pun ;)
(Serangan murahan dari Rafizi)

Rafizi Ramli @rafiziramli
@nazrinzakaria Ha2 @BroJinggo & blogger umno xleh jwb isu lembu, mula reka fitnah baru. Kerja diorg syok sendiri dlm fitnah
In reply to nzrn
(Silap la Rafizi...)

Rafizi Ramli @rafiziramli
@BroJinggo Takde la hangin, usik saja ;-). Saya jawab: "itu satu fitnah, saya atau PKR bukn guna cara umno/perkasa upah & angkut org" #fb
In reply to Bro Jinggo
(Rafizi mula panas... cakap tak serupa bikin, fitnah UMNO tanpa bukti... mula-mula dia azankan aku... lepas tu dia yang tabur fitnah pulak! apa cer bro?)

Rafizi Ramli @rafiziramli
Pencacai2 @Khairykj mula menyemak menyerang kmbali, mungkin lps Ketua Wanita selamatkan Ketua Pemuda psl NFC dgn saman 100j ;-) #fb
(Rafizi dah tak boleh nak jawab serangan demi serangan di twitter... tuduh budak KJ punya keja... Pe cer dol?)


Rafizi silap kata blogger Umno tak boleh jawab isu lembu Jinglot PKR!

Isu NFC ini sebenarnya senang sahaja.

Jika ianya milik suami kepada Jenab Binti Abu atau milik Chin Min Hiu , maka isu tersebut tidak akan menjadi masalah besar.

Akan tetapi oleh kerana ianya milik suami dan anak-anak kepada Shahrizat Jalil, seorang pemimpin besar Umno , maka perkara tersebut perlu ditumis, digoreng dan digulai sampai lunyai.

Pembangkang harus mencari jalan dalam keadaan apa sekali pun untuk memastikan Shahrizat berundur. Jika Shahrizat berundur , maka lemahlah Wanita Umno. Apabila lemah Wanita Umno maka lemahlah Umno untuk menghadapi PRU akan datang. Ini kerana kekuatan jentera pilihanraya Umno dikuasai oleh Wanita Umno.

Jika anda betul-betul memahami isu ini , ianya tidak timbul isu kegagalan atau salah guna kuasa atau kronisme seperti yang dicanangkan oleh pembangkang. Teruskan membaca di sini...

4 comments:

Anonymous said...

btl ke pemimpin pkr x anta mass sms?rase cm pnh dpt sms azmin..lg la..random je die anta...

Anonymous said...

anon 10:09 biasala kecing mengencing ni mmg dah jadi makan haria dia org!

Anonymous said...

Kak Ijat perlu dapat projek lembu sebab orang UMNO lain tak layak sebab orang UMNO tu sendiri LEMBU......

Anonymous said...

KELDAI PKR SAH TENGAH NAK MAMPOS ! TAK ADA ISU LAIN!

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates