Sunday, April 29, 2012

19 Bersih 3.0 : Cerita Sebenar Dan Bukti Jelas Tragedi Berdarah Di Hadapan Kompleks Sogo


Puak pembangkang spin polis di pukul kerana, kereta polis merempuh perusuh sebenarnya adalah fitnah!

Video dan gambar-gambar ini membuktikan kereta polis diserang sebelum terbabas.

Gambar kereta polis di serang!



Dua orang anggota polis masih lagi di wad kecemasan kerana kecederaan teruk di kepala.

Gambar perusuh membelasah polis

19 comments:

Anonymous said...

sedih bila lihat org melayu jd bodoh! org melayu mudah di lagakan oleh orang asing! Ambiga tepok tangan bila melihat org melayu bodoh cuba bunuh sesama sendiri! bodoh!

Anonymous said...

diorg tu tolong selamatkan polis la..bwk die kuar dari dlm kete.bkn belasah polis.tgk video2 yg lain leh nmpak dgn jelas

kitar semula said...

betul! polis tu bukan kena belasah. dia diselamatkan..

piki baik2 said...

memang la polis 2 dselamatkn...tp lepas puak2 bersih 2 rosakkan kereta diorang dgn mmbaling botol & objek laen kat kereta polis 2 smpai trbabas..mmg peserta2 bersih 2 bersalah

Anonymous said...

bodoh..yang selamatkan dua orang jer, yang blasah bape rami lak?dah malu nak ngaku perhimpunan aman korang tak aman sebenarnya?bodoh pencacai ambiga

Anonymous said...

Apa Masalahni,patut lain kali polis bwk anjing polis yg besar,biar dok gong2 penyokon ambiga yg bodoh tu.

Anonymous said...

memangle kene belasah,dah dorg rempuh orang.. de orang bawah keta tu..dah xpegi, buat le cara xpegi...ni buat pandai terlebih..aish...cuba siasat balik, sape yg start baling botol tu...ko tau tu x orang ko,SB bangang..tgk baju pun tau...saje nak wat provokasi..lepas baling botol trus lari naik moto..

Anonymous said...

menyampah aku dengan blog ni..
mereka2 cerite je keje..
tak tau, tapi belagak macam tau..
lain kali kalau nak wat cite macam ni, turun dan tengok sndiri..
keje memfitnah je..
(belajar dari pemimpin sendiri la tuu)

Anonymous said...

anon 1014 dan anon 1138..


kalau ulama tersohor umat2 kau dah mejilat air 1kote anu war dan air 1puki am big(A). korang memang spesis pemakan najis dan tahi dan jadi makhluk perosak kat dunia ni


....munafik korang ketahap anjing dan babi...

....sape manusiA yang kena langar dek kereta peronda tu, korang ada kat tempat kejdian... tunjukkan mayat2nye ...

...tapi bukan salah korang... tok guru kau oranglah setan2 sebnarnyaq....

Anonymous said...

ini sebabnya kerajaan halang perhimpunan sebegini. kalau dah ramai2 confirm merusuh punya. yang merusuh tu melayu.. org lain tepuk tangan je. yang bodoh orang meayu, yang diperbodohkan orang melayu, tapi yang memperbodohkan orang melayu, orang bukan melayu..

Anonymous said...

Selamatkan pekebendanya cekik kat tengkuk. Kalau nak selamatkan papah kat bahu bodoh

Anonymous said...

orang melayu diperbodohkan kit siang...

Anonymous said...

Bodoh, tak habis2 malukan melayu lah apa lah, ikut bontot ambiga lah, sebenarnya bukan, org melayu yg sertai ini mereka sygkan negara ni lebih daripada orang yg tak habis2 seperti mengongong bak buletin tv 3,utusan,berita harian,umno,semua yg berkaitan. aku melayu, tp aku mmg tak selesa dgn persekitaran di malaysia. unsur racism yg sgt kuat, disebabkan apa anda rasa benda tu berlaku? sbb drpd government sekarang lah yg mmbuat mcm tu.rakyat dah makin cerdik sekarang, takda sebarang lubang kerajaan dapat menipu rakyat lagi zaman sekarang, undi kotor, rasuah,sistem birokrasi yg kotor,sama juga dgn autoriti dalam pentadbiran kerajaan,kotor juga. rakyat dianggap seperti robot yg hanya perlu disetkan settingnya dan akan jalan. MALAYSIA INI BUKAN MELAYU, TAPI MALAYSIA INI IALAH MALAYSIAN!

Anonymous said...

http://www.youtube.com/watch?v=839pdZhWB4Q

Anonymous said...

http://www.youtube.com/watch?v=839pdZhWB4Q <---- apa hukum perhimpunan yg mencegah kezaliman....

Anonymous said...

Bodoh mana la maki2 polis/salahkn polis..Sbb apa korang bodoh cam lembu? sbb dia pn kerja untuk cari makan macam korang/rezeki Kurnian Allah s.w.t ..cuma silap dia cuma dia anggota polis yg melakukan kerja atas arahan org atasan ..bodoh lembu tu jgn la tunjukn ..bia sorok2 la bro ..siapa baca dia yg terasa ..BODOH!

Anonymous said...

org melayu mmg bodoh...dah lama dah...di perbodohkan oleh ameno...

Anonymous said...

polis tue x salah.cuma diorang tue terima arahan yang salah..macam anjing lah kan..kalau tuan dia suruh jilat tahi..jadi akan jilat jer..

Anonymous said...

apa susah...semua hidup lagi, yan belasah ramai...dari video nampak yg berbaju kuning digambar cuba menyelamat kan polis tu dgn "cover"...tetapi selepas tu, kita tak tau...kasi masuk surat khabar dgn ganjaran....agar kedua mereka dapat dikesan...POLIS tu mangsa dan saksi hidup...baru terjawab untuk gambar ini....hahahaha entah-entah 2 org tu..under cover....apapun BERSIH 3.0 memang KOTOR.

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates