Tuesday, April 10, 2012

1 Buatlah BERSIH 3.0... Aiman Tak Kisah Pon!


Korang nak berdemo sangatkan buat lah.... Kali ni takde sapa pun nak halang...

Hahahaha! Kita orang tak kisah pun! Biar rakyat tengok kebodohan korang semua... Apa celop BERSIH Tiga Suku!

Kerajaan tidak menghalang penganjuran perhimpunan Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (BERSIH) pada 28 April ini kerana ia dilihat tidak membabitkan isu keselamatan.

Bagaimanapun, Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hishammuddin Hussein, berkata penganjur perlu mengadakan perbincangan dengan pihak polis berhubung tempat dan masa penganjuran yang sesuai bagi memastikan ia tidak mengganggu ketenteraman orang ramai.

P/S Aiman tak kisah pon!

1 comments:

Adam said...

DUDUK BANTAH? Hei bila pulak ko orang tukar cara ni.... aku ingat mati-mati BARING TERLENTANG...bukan duduk bantah... Aku tak pergi mesyuarat kot... Apa-apa pun peserta BERSIH mesti ingat jangan sekali-kali membantah bila diminta DUDUK.... jangan mandai pulak tergolek sana sini macam perangai beruk yang korang biasa buat dulu...macam anjing pulak ye..

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates