Tuesday, April 3, 2012

6 Gambar Mata Lebam Adam Adli




Sifu mata lebam! Anak ikan pun mesti lebam jugak! so.... Nak salahkan budak UMNO jugak ke.

Nak sangatkan, nah rasakan.... KAH! Kah! Kah!

Apa Celop Toq!

6 comments:

Anonymous said...

padan muka kau si lembut!!! aku pun nak gelak jua KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH!!!!!!!!!!!!!

Anak Lenggong said...

Kah kah kah..ingatkan terorr sangat..tapi kena cepot jugak..tahniah kepada warga Lembah Pantai yang mengajar budak beringus ni cara memasuki kawasan orang..woii budak beringus balik Penang laa ..ko tengok sendiri apa yang telah dilakukan oleh sisial cina melaka tu terhadap negeri ko dan orang melayu kat sana..jangan dok menyebuk dirumah orang lain..kalau kat balai polis..dan klang dulu baru nak kena..kat Lembah pantai kena sikit jee..tapi jangan lupa maybe kat tempat lain maybe batang kayu ataupun parang pulak menanti ko..tapi kalau kena balingan telur busuk best gak baru dia ingat dan sedar diri kut..

kerinchilian said...

Alah bru kna sbijik cam tu dh msk youtube..org lain bgasak smpai xde tmpt dh bengkak-lebam nk tumbuh..xde duk bising2 pon..! tu laa..len kali jgn memandai2..tuan umah xkata apa yg ko p bli kerja tu pesal..HAHAHAHA..!!

Anonymous said...

Alah sikit aja. Lembik lah ko adam. Kau layak tonggeng dapat sifu kau aja.

Anonymous said...

Tahniah kepada warga Lembah Pantai...
Kalu si bangau ni lalu kat kampung aku.., nak jugak pipi gosok pipi dia tu... hehehehe

Anonymous said...

pergghhhh!!!

puas hati aku dapat tgk muka anak babi ni makan penumbuk

syabas battey pada penumbuk anak babi ni, harap2 ko samak la tangan ko sbb dah terkena babi

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates