Saturday, April 14, 2012

5 Mahasiswa Biadap Kalungkan Bunga Kematian Keatas Potret DS Najib


Kalungkan bunga kematian keatas Perdana Menteri Malaysia YAB Dato Seri Najib Razak menunjukkan kumpulan mahasiswa ini amat biadap, kurang ajar! mereka perlu di kenakan tindakan yang sewajar ini. Nama je Mahasiswa tapi perangai seperti mahasewel!


Pinjaman PTPTN ialah untuk membantu mereka yang kurang berkemampuan untuk bayar yuran sendiri dan kepada mereka yang tidak dapat scholarship. Jadi yang pergi demo ini macam lepaskan anjing tersepit!


Inikah peranan pelajar universiti yang bersahsiah murni dan berintelektual tinggi!!


Semakin rosak Akidah mereka ini!

Inilah orang yang menjadi dalang Demo tersebut... Nurul Izzah Dan Tian Chua

CAMPUR TANGAN DARI POLITIK LUAR DALAM DEMO ANTI PTPTN? AMBOI, KATA TAKNAK PARTISIPASI POLITIK LUAR... CAKAP TAK SERUPA BIKIN BEB!

DI MANA OBJEKTIF SEBENAR UNTUK MENUNTUT PTPTN DIMANSUHKAN???

MAHASISWA INI HANYA DIPERGUNA DAN DIPERKUDAKAN SAHAJA OLEH PAKATAN RAKYAT UNTUK POLITIK KOTOR MEREKA...

5 comments:

batman said...

apekebangang diorang ni..!!!...malu la jadik melayu macam ni.... Macam LALANG...!!!!

canang said...

apa pun tak boleh depa ni... Dah guna ptptn lepas tu tak nak bayar...best la macam tu...kesian adik2 kita yang nak belajar dan orang kurang berkemampuan nanti kalau nak ikut kepala sewel bebudak hingusan ni..

canang said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Hutang: WAJIB BAYAR...!!

Duit tu duit mak bapak korang sajer ker..? Kalau nak biasiswa penuh.., pastikan result korang masa nak masuk Universiti tu, result yang bagus..!! Hanya pelajar yang prestasi pengajian yang bagus sahaja yang layak dapat biasiswa.. Yang kurang bagus.., tetapi d beri peluang masuk U jugak.., ambik laa pinjaman PTPTN tu... Selepas keluar nanti, BAYAR ler...!

Itu pun kena bagitau ker?

Anonymous said...

budak2..konon mahasiswa...kurang ajar... buat kat gambar mak bapak dialah kalau berani...umur setahun jagung..harap bulu idung je panjang...dah di tolong melolong pulak...

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates