Thursday, May 3, 2012

4 Azmin Terdesak Mahu Saman Utusan RM100 Juta



Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali mahu menyaman Utusan Malaysia RM100 juta kerana menyiarkan laporan klip video seks blowjob dalam tandas.

Kelmarin, Azmin menafikan beliau lelaki yang dirujuk dalam laporan dan gambar-gambar yang mengiringnya.

"Hari ini, Azmin menerusi peguamnya Edwin Lim Suren & Soh mengeluarkan tuntutan kepada Utusan Melayu (Malaysia) Berhad yang memiliki Utusan Malaysia dan editor agar menarik balik dakwaan-dakwaan itu dan membuat permohonan maaf di muka depan Utusan Malaysia," kata beliau dalam satu kenyataan dikeluarkan petang ini.

Melihat kepada keseriusan dakwaan dan edaran akhbar di peringkat nasional, Azmin yang juga Ahli Parlimen Gombak menuntut ganti rugi RM100 juta.


Saman la.... Bagi aku Azmin tersalah langkah!



Dalam CSI 97% pun dah kira match apatah lagi sudah 99.9% kata Ummi Hafilda

Adik kepada Azmin Ali, Ummi Hafilda sendiri mengesahkan bahawa gambar lelaki terbabit dalam skandal seks yang tersiar dalam akhbar dan laman blog adalah imej abang kandungnya itu....

Dalam game ni musuh dalaman partinya sendiri berjaya memerangkap Azmin untuk menamatkan karier politiknya. Game Over!

4 comments:

SyedAbuSayyaf said...

Mai la jenguk-jengok kat blog SyedAbuSayyaf...video sempoi punya dok ada...

http://syed-abu-sayyaf.blogspot.com/2012/05/nyonya-biadap-bersih-di-bershitkan.html

Anonymous said...

Utusan tersalah langkah. Mahkamah memerlukan lebih dari gambar yang kabur macam tu untuk mengaitkan Azmin dengan wanita tu.

Perkara pertama yang mahkamah akan minta adalah identiti wanita tersebut. Yang kedua masa berlakunya adegan. Without this two habislah Utusan. Pasti kalah. Hakim yang ahli UMNOpun kalau ada tak boleh bantu Utusan.

Cuma aku jangka bayaran pampasan paling banyak RM2juta aje. Jangan haraplah seratus juta.

Anonymous said...

Bro.
Pertama, pasal apa utusan pulak kena beban utk Jawab siapa Perempuan tu?
Dan jugak lokasi?
Ada awak baca Utusn? Nama Azmxx Axx disebut2 ke?
Panas punggung ke? Tergigit cili ye?

Anonymous said...

haha..pencacai ni mana baca utusan pun..yg dia tahu Haramkah je..pas pis pus..TAKEBEER..

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates