Thursday, May 10, 2012

7 Power Siot! 'Protes burger' Depan Rumah Ambiga


Sekumpulan peniaga sekitar bandar Kuala Lumpur menerjah' rumah Pengerusi Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (BERSIH) Datuk Ambiga Sreenevasan di Bukit Damansara dengan membuka gerai burger.


Dikenali sebagai Pertubuhan Ikatan Usahawan Kecil dan Sederhana Malaysia (IKHLAS), kumpulan peniaga itu mahu menuntut gantirugi yang didakwa dialami mereka sewaktu himpunan Bersih 28 April lalu.

"Kita mahu tuntut kerugian dan mahu dia jawab. Siapa lagi yang mahu bayar ganti rugi kepada peniaga yang miskin ini?" kata presidennya Mohd Ridzuan Abdullah.

Ikhlas adalah kumpulan peniaga yang sama yang berdemo di hadapan Kompleks Pertama 5 Mei lalu menuntut Kementerian Dalam Negeri mengambil tindakan terhadap Ambiga.

Hahaha! Caya la der..... Jom Protes Bantah Duduk Depan Rumah Ambiga!!

7 comments:

Anonymous said...

apa reaksi ambiga? senyap je ke nak buat report polis... lol ... kan da kena batang hidung sendiri

Anonymous said...

elok lagi kalau buang sikit sampah sarap dlm pagar Ambiga.. mini bersih 3.0..

Mamat kota bharu

Anonymous said...

what comes around goes around

Anonymous said...

ini baru dikata demo aman..tak ada lah huru hara..jangan lupa bagi sedekah kat jiran tu..sampah2 tu jangan dibuang sembarangan..kalau perlu tiap malam minggu buat pasar malam kat situ..

Anonymous said...

watpe repot polis. ni bawah bidang kuasa PBT la ngok. agagaa~ sempit~

Anonymous said...

Orang lain untung gile2 kamu rugi lak? peliknye...
Aku niaga jual air je aritu. kayo jek. smpai air kosong jual 50sen pun laku gak. kayo aku~

Anonymous said...

ko niage untuk 1 hari tu je mcm menangguk di air keruh...dorng ni niage mmg dah jd sumber pendapatan harian dorang.....sehari terjejas beratus2 rugi tau tak

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates