Thursday, January 17, 2013

Abby Abadi Semakin Membusuk!


Bahaya umat bila menganuti ajaran agama Pas, mereka akan menjadi golongan pelampau yang merasakan dirinya itu maksum tiada kesalahan dan hanya pendapat mereka sahaja yang betul, orang lain semuanya salah sekiranya berbeza pandangan dengan mereka... Jika Abby Abadi mahu memperjuangkan agama, bukanlah melalui politik. Seterusnya klik pada tajuk entri....



Pada minit ke 2:21 Abby Abadi kata UMNO itu sangat BUSOKK walhal Abby tak sedar penyakit 'gila perasannya' semakin hari semakin membusuk hingga ke usus!

Inilah budaya asuhan Pas, dan begitu juga dengan tuduhan Pas bahawa Umno itu busuk, zalim dan sebagainya, sedangkan amanat HJ Hadi mengkafirkan UMNO tidak busokk dari pandangan Abby, sebab tu lah Abby perlu belajar terlebih dahulu sebelum nak bercakap atau mengutarakan pandangan.

Pulanglah ke pangkal jalan Abby.......

4 comments:

lijitra said...

bloger politik harian cukup haramjadah.

Anonymous said...

Agak ny mcm mna pulak pencacai UMNO yg dok kacau program PR tu.Yg dok sekat org di merata rata tu.Itu bkn hasil didikan UMNO ke?Mulia sngt ke berperangai mcm tu?

Anonymous said...

Dia kena syntom keputihan tu. Tu yang gatal dan meroyan tak tentu hala. Perubahan hormon yang giat berlaku sebab lama tak kena menambahkan lagi meroyan beliau. Ubatnya ialah menikah lain, hilang lah meroyan dia. Confirm. Ada tak dari kalangan PAS yang sanggup mengambil untuk dijadikan spare tyre... Ustaz Khalwat atau Mat Sabun pun boleh..

Anonymous said...

haha...klakar si Abby ni...nk ckp pun mcm segan2 je..selalu ape yg die ckp pun ade je yg xkene..then care berpidato or bercakap pengisianye mcm karangan budak2 skolah je..xlalu plak nk mkn bile mengenangknan si minah ni...nk gelak je...