Thursday, January 17, 2013

4 Bila Sitanggang Bicara Tentang Keangkuhan! Ibunya Sediri Dizalimi! @AzminAli @Khairykj



Azmin Ali hari ini tampil untuk membela kemaluan Anwar didalam kes saman tak jadi terhadap Ketua Pemuda Umno, Khairy Jamaluddin (KJ) dengan menyifatkan kenyataan KJ "angkuh dan satu pembohongan."

Terkejut gak aku baca kenyataan Azmin tu.... Hebak sangat ke muh Azmin? Seterusnya klik pada tajuk entri....


Hello... Bro... Satu Malaya dah labelkan Anwar peliwat dan pengkhianat bangsa melayu... Agen Yahudi dan Israel..  Malah bukan hanya KJ seorang yang kata Anwar pengkhianat bangsa... dan Anwar berasa gusar jika tidak tarik saman terhadap KJ!  So... tak payah la Azmin nak defend sangat!

Sebelum mengata orang pandang dulu diri sendiri... Perbetulkan diri sendiri dahulu.... (nasihat untuk tuan tanah juga nie..... )

Pelik bin ajaib bila si tanggang bercakap tentang keangkuhan dan pembohongan.., sedangkan ibunya sendiri disakiti... Sapa lagi angkuh... bongkak... dan bapak segala EGO! U suck!


Aku tulis bukan aku sembang kosong... Di bawah adalah video pengakuan seorang ibu yang dizalimi anaknya yang begitu ANGKUH! Sama-sama kita berdoa moga Azmin insaf dan kembali ke jalan yang benar... Pulanglah walau seminit untuk menziarahi Cik Tom!





4 comments:

Anonymous said...

blog pukimakkkk....barua, babi...

Anonymous said...

bila kena bantang hidung sendiri, maka maki hamun yang keluar dari mulut cacai PR ni. Aku rasa puak ni, mak bapak sendiri pun di maki hamun nya. Sebab dah jadi darah daging...

aiman said...

azmin main dgn pelacur dlm tandas! iman x kisah pon.......

Anonymous said...

wah. ibu dia marah sungguh. tp mcm ada org api2kan makcik ni. kesian makcik. tp azmin mesti minta ampun cium kaki ibu dia. insya Allah masih terbuka pintu taubat. selagi masih ada hayat di badan ibu.

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates