Tuesday, January 15, 2013

Imam 'Selipar' Layan Bini Dengan Rakus Diatas Pentas


Kalau saya tegur lagi sudah tentu ada yang melenting kata saya suka kenakan puak pembangkang mainstream. Tapi kamu semua saksikanlah sendiri mutu atau jenis penceramah yang dijemput untuk mengambil bahagian. Setakat yang telah dipaparkan, seorang yang mengaku penghasut dan seorang lagi memang celaka.

Video klip yang seterusnya ini pula memaparkan Imam yang telah dipenjarakan atas kesalahan membaling selipar kearah hakim. Lihat saja keperibadian apa yang cuba ditunjuk oleh imam tersebut. Begitu rakus diperlakukan sehingga kelihatan panik isteri beliau dihadapan ribuan penonton..          
- Minaq_Jinggo


pisssttt: orang macam ni pun PR nak kutip

Video URL http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=v-uFUky3K4k

3 comments:

Anonymous said...

tu belum lagi gadai keluarga dengan baiat talak 3..memang tak hormat wanita langsung puak ni.

maria kamaruddin said...

?

The Seven Thing said...

thats all u bitch can come out with? kah kah kah...how bout menteri rogol amah? menteri rogol bdk bwh umo? menteri baham jubo lembu? menteri baham duit perwaja steel? menteri tipu palimen(kononya la)...p menteri terlibat kes bunuh? menteri rasuah berbilion? kerajaan curi duit bekas tentera? curi duit bekas pekeja ladasan maut? bwk lari 100 bilion duit msia? bg tanah KTM n pulau kt singapore? bg blok L dan M minyak kt brunei?..x nak menyalak bab ni?.....aku x sangka penyakit bodoh madey blh bejangkit pd pencacai...