Thursday, January 17, 2013

Kes Saman Tak Jadi - Azmin Ali Buktikan Anwar Diperbodohkan Oleh KJ @Khairykj


Kisah kes saman tak jadi Anwar semakin hangat diperkatakan sehinggakan jambu Anwar, Azmin Ali terpaksa turun untuk cover line....  Pada sidang media Azmin Ali tengahari tadi Azmi dilihat rakus menghentam KJ! Azmin terlupa bahawa keyataanya membuktikan Anwar diperbodohkan oleh KJ... Menurut Azmin, Ketua Pemuda UMNO Penipu Besar! Seterusnya klik pada tajuk entri....


Wah marah sangat nampaknya Azmin Ali... Kenapa? tak dapat ice cream ke?



Biasalah nak cover malu sebab tak jadi saman KJ... kena la kelentong sikit, kalau tak kelentong bukan PKR namanya... Siapa tak kenal dengan politik kotor keldai-keldai PKR?

Punca Anwar tak jadi saman KJ kerana takut berhadapan dengan saksi yang dibawa oleh KJ iaitu Ibrahim Ali, Ezam... Ini kerana Ibrahim Ali dan Ezam mempu mengugat Anwar Ibrahim di mahkamah dan lain-lain sebab lagi yang buat Anwar takut untuk meneruskan saman terhadap KJ!

Tahniah KJ... bukan senang nak makan orang yang bernama Anwar Ibrahim ni... Bayangkanlah... Walaupun Anu.... yang panjang dan bengkok terpapar di setiap ruang You Tube kak wan kata itu bukan Bapak Anwar! Betapa hebatnya pembohongan yang dilakukan oleh Pak Anu ni....

Pendek cerita bukan mudah untuk memperbodohkan Anwar tapi hari ini, Azmin Ali membuktikan Anwar telah diperbodohkan oleh KJ!


Walau apa cara sekali pun terbukti panglima perang Umno ini begitu hebat kerana mampu mengalahkan Anwar Ibrahim yang kita lihat begitu kebal.

KJ 1  -  Anwar 0

No comments: