Saturday, January 19, 2013

7 JOZAN Juara Maharaja Lawak Mega 2012 #maharajalawakmega #Jozan


Gempak… memang pecah perut menyaksikan Maharaja Lawak Mega 2012! Mantap!!! Ummpphhh!!! Seterusnya klik pada tajuk entri....



5 finalis yang meneruskan perjuangan mereka memburu gelaran Juara Maharaja Lawak Mega 2012 di Johor Bahru, akhirnya terjawab!! JB Peace yooo!

Kumpulan JOZAN dinobatkan juara pertandingan Maharaja Lawak Mega, sekali gus merebut hadiah wang tunai sebanyak RM500,000.

Malam ni gua layan… Maharaja Lawak bro… rileks dari cerita politik…

Kemeriahan penyokong kumpulan pelawak masing-masing membuatkan pertandingan akhir Maharaja Lawak Mega penuh gemilang!

Inilah budaya sihat yang perlu disematkan kedalam jiwa anak muda… Jangan ikuti contoh tak baik seperti mengikuti demontrasi haram, buat huruhara dijalanan yang boleh mengundang kemarahan orang ramai! Peace yoooooooo!

Naib Juara : JAMBU menerima hadiah wang tunai 250K
Tempat ketiga : SHIRO menerima hadiah wang tunai 150K
Tempat keempat : BOBOI menerima hadiah wang tunai 50K
Tempat kelima : SAYWHO menerima hadiah wang tunai 15K


Wulan Guritno ko memang ngetop!

7 comments:

Anonymous said...

mlm ni antara shiro ngan jambu....shiro lg best, tp nak wat camne kan.....peminat jambu tu ramai....walaupon psembahan mreka x bgape best sngt.....:-P

Anonymous said...

terharu dgn smgt johan dan zizan... wlpn didlm keadaan yg x mengizinkan johan ttp bersama zizan dipertandingan akhir ini!! ternayata mereka sahabat selamanya!

usin said...

apapun, jozan memang best bila johan muncul semula walaupun kaki masih buruk. zizan pulak mcm 'tenggelam'. apapun tahniah kpd semua termasuk saywho kerana usaha homework budaya org malaysia.

Anonymous said...

Aku mengharapkan JAMBU jd juara... tp apa2 pun.. tahniah Jozan!

Anonymous said...

aku pun kata shiro lagi best , jambu tu pun harap yus aje yg lawak. touke
tu harap..........yg lebih

Anonymous said...

Tempat ke Enam: Anuwar dan Mat Sabu wang tunsi 500 ringgit

Pakmie said...

Salam all...

Nuar dan Abe Bu di anugerah maharaja Lawak Antarabangsa bahagian putar belit rakyat....

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates