Tuesday, February 26, 2013

4 Video Najib Razak: PM With Youth


BN pilihan Orang Muda bukan hanya sekadar slogan sebaliknya adalah satu hakikat dan realiti yang menunjukkan sokongan golongan berkenaan terhadap Barisan Nasional.

Slogan yang diucapkan itu perlu direalisasikan, tanpa pendekatan serta program yang sesuai, jika tidak slogan itu tidak akan membawa makna dalam usaha untuk mendekati golongan berkenaan.

Bukan macam Pakatan haram hanya pandai tabur janji... tapi tak mampu melaksanakan janji-janji manis mereka...

Video URL: http://youtu.be/cjaanSp3eMg

4 comments:

Anonymous said...

Heeeee.....gelinya aku tengok si Najis ni.
Bapak Munafik.

Masih tak mengaku kenal Altanthuya.
Masih tak ngaku telah menadakan sex dgn Altahthuya.

Pemimpin yang macam ni yg dilantik oleh lembu2 umno.

Patutlah hancus Malaysia ni.
Patutpun Hutang negara makin bertambah.

Itupun lembu2 ni masih tak sedar.

Anonymous said...

Anon.. Lu ckp ada bukti ke.. Jgn nak tabur fitnah je ke korang....

Anonymous said...

Bodohnya ngko ni.....

Anonymous said...

Lu tak caya lu tanya sama Razak Baginda.
Itu Najib sudah buat SEX sama altanthuya.

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates