Saturday, March 9, 2013

Gambar Jeneral Berpengaruh Dalam Kumpulan Pengganas Sulu Mati


Berikut adalah foto Jeneral kumpulan pengganas Sulu yang mati di kampung Taduo, Lahad Datu namun bukanlah Azzimudie Kiram III sebagaimana yang disangkakan.

Pihak berkuasa masih menyiasat identiti lelaki yang terkorban ini dan tidak menolak kemungkinan beliau adalah salah seorang 'ketua' yang berpengaruh dalam kumpulan pengganas Sulu dan antara salah seorang dari 53(angka terkini) yang berjaya ditembak mati.

Nasib pemimpin kumpulan pengganas Sulu Azzimudie Kiram masih tidak diketahui ketika tentera Malaysia dan pasukan polis memasuki peringkat akhir operasi pencarian dan menggeledah di Kampung Tanduo dan Kampung Tanjung Batu semalam.



Gambar ini menjadi bukti kepada mana-mana pihak seperti Chegu Bard (PKR) yang mempertikaikannya sebelum ini.

Chegu Bard memprovokasi pengikutnya supaya sangsi dengan bukti yang ditunjukkan oleh Menteri Pertahanan dan Menteri Dalam Negeri.

Bodo punya Bard!



6 comments:

Anonymous said...

Tak perlulah nak buktikan apa2 kpd si bard bebal tu!!

Anonymous said...

Jangan bagi sedikit pun kuasa kepada mereka mereka yang tidak cintakan tanahair.

Kes Lahad Datu telah memisahkan antara rakyat dan penderhaka.

Anonymous said...

Semoga Allah masukkan pejuang2 yang terkorban untuk menuntut dan mempertahankan tanah milik mereka daripada manusia2 yang FASIK dan di masukkan ke dalam syurga mbersama para syuhada.

Anonymous said...

adoiiii..

tgok gambar2 vat69, ada tak yg pakai lengan pendek bila mrk berbaju hitam??? ada tak? semua lengan pendek.
tengok pula mayat dlm lubang tu, hampir semuanya pakai lengan panjang!!!!

klu nak cakp pasal glove, knp cuma seorng? sdgkn vat69 boleh kata semua pakai glove...so klu setakt satu mayat pengganas pakai glove, apa nak pertikai..glove tu mudah nak diperolehi...

-wau

Anonymous said...

Sesungguhnya Allah akan memberi kejayaan yang besar di akhirat nanti pada pejuang2 yg gugur ini. Dan amatlah rugi pada pejuang2 yg gugur disebabkan mempertahan manusia2 yg MUNAFIK DAN FASIK dlm perjanjian PAJAKAN diakhirat nanti.

Anonymous said...

Cikgu bard bodoh...ketahui la jika dikalangan komando polis yg mati dlm kubur tersebut ingat benda ni boleh dirahsikan dari family mereka...bodoh punya bard...ingat family dia nak diam je ke....army meninggal eksiden media maklumkan pada rakyat malaysia....pigi mampus la kau bard..semakin jijik nak sokong puak kau...puiiii..