Wednesday, May 1, 2013

6 Kegelojohan Pakatan Rakyat fitnah SPR Makan Diri Lagi #TolakPR #GE13



Kegelojohan Pakatan Rakyat untuk menyerang SPR sekali lagi memakan diri. Sejak awal pagi lagi Pakatan Rakyat dengan sistematik telah menyerang Media Sosial dengan pelbagai fitnah berkenaan penggunaaan dakwat kekal. Pelbagai gambar dan video telah dimuat naik ke dalam laman sosial yang kononnya menunjukkan bahawa dakwat tersebut boleh dibasuh dengan mudahnya.

Malahan ada satu gambar yang dimuat naik ke dalam laman Facebok menunjukkan kononnya mereka telah membasuh jari mereka dengan mudah sekali. Tapi yang lucunya, jam pada tangan salah srg "pengundi awal" tersebut menunjukkan pukul 7.55 pagi.dan 8.00 pagi ni pusat pengundian awal baru nak buka rasanya. Aduh, beginilah jadinya apabila terlalu fanatik hendak menabur fitnah pada SPR.

Salah seorang rakan Facebook yang mengundi awal hari ini telah memuat naik gambar jari beliau. Beliau telah menyatakan bahawa beliau telah mencuba untuk cuci jari beliau beberapa kali dengan pelbagai jenis sabun. Namun tidak berjaya. Nampak gaya Pakatan Rakyat telah gagal sekali lagi untuk menconteng arang pada SPR berkenaan dengan isu dakwat kekal

Inilah jadinya apabila Pakatan Rakyat sudah terlampau terdesak untuk menyerang SPR dan juga Barisan Nasional. Ironinya, penggunaan dakwat kekal ini adalah salah satu tuntutan Bersih yang mana SPR telah pertimbangkan. Sekarang mereka pula yang lantang menyerang SPR atas isu dakwat kekal. Bersedialah kawan-kawan dengan serangan-serangan sebegini yang akan terus dibuat oleh Pakatan Rakyat.

-http://socialninja46.blogspot.com

6 comments:

Anonymous said...

Woi, machai! Pengundian utk tentera & polis bermula 7 pagi - 7 ptg larr..kecuali di parlimen pmtg pauh 7pg - 12 t.hari jer.

Kenapa? Lu fikir la sendiri

Anonymous said...

Nenek kau bukak tujuh pagi

Anonymous said...

HAHAHAHA APA BANGANG MACAI FUCKATAN .. UNDI MULA PUKUL 8 PAGI SAMPAI 7 PTG LA BODOH... PEGAWAI SPR PUN SARAPAN DULU KE AMBIK TENAGA UNUTK KERJA........

MMG FUCKATAN RAKYAT KALAH PRU13 NI....

Anonymous said...

whoi jgn buat hal lah aku menyampah

Anonymous said...

KAH KAH KAH..

MACAI PAKATAN KATA BUKA 7PAGI? KAH KAH KAH..

APSAL KO TAK KATA BUKAK 3PAGI JE? SEBAB ADA SESI KAUNSELING DULU..

KAH KAH KAH..

Anonymous said...

calit je kebibir izzah, kemudian panggil ramai-ramai kucup dia sampai hilang kesan dakwat.... Kalau seminggu, seminggu la...

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates