Wednesday, May 1, 2013

#PRU13 HOT! Azlan Mengaku Kejadian Saiful Bukhari Diliwat Anwar Benar

Azlan menunjukkan kenyataan beliau kepada pihak media.

Bapa Mohd. Saiful Bukhari, Azlan Mohd. Lazim hari ini menarik balik kenyataan beliau sebelum ini dan mengaku kejadian liwat ke atas anaknya oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim pada 2008 benar-benar berlaku.

Azlan mengaku kejadian ke atas anaknya itu bukan konspirasi politik seperti kenyataannya beberapa bulan lalu.

Beliau seterusnya menarik balik permohonan maaf kepada Anwar sekeluarga dan mengumumkan keluar daripada Parti Keadilan Rakyat (PKR) serta-merta tetapi tidak bercadang menyertai mana-mana parti lain.

"Sebagai manusia biasa, saya terpengaruh dengan beberapa pihak. Buat keputusan sebegitu rupa pada 8 Mac. Tidak timbul soal ganjaran. Tak terlajak.

Hubungan baik dengan anak. Tak bawa Saiful hari ini. Terpulang kepada Saiful untuk buat sidang akhbar lain. Saiful tahu saya buat sidang akhbar hari ini.

Kebetulan nak pilihan raya saya tampil buat keterangan. Saya ada buat solat istikharah mohon petunjuk dan pedoman. Bersedia hadapi tohmahan orang sekeliling.

Kenyataan saya adalah atas keinsafan diri saya. Saya lega dan tidak terkongkong dengan mana mana pihak."-Azlan.

4 comments:

Anonymous said...

WALAWEH...U-TURN AFTER U-TURN..RM 3 JUTA TUUUUUUUUUUUUUUU...

Anonymous said...

Kiri atau kanan..., anda telah menimbulkan banyakkk fitnah....!!

Anonymous said...

Apa punya orang..orang macam ini pn ada.Bulan depan U turn lagi..

Anonymous said...

Suara Azlan tidak penting. Dia bukan mangsa. Saiful tidak sekali pun berganjak, sedia menunggu rayuan kes liwat Julai nanti.