Thursday, October 3, 2013

8 #PemilihanUMNO : KJ Pernah Bela Nasib Jutaan Anak Muda?!! #KJ4KP


Apakah UMNO juga mempunyai sebarang pilihan lain sebagai Ketua Pemuda mereka jika KJ disingkirkan? Pada kami, untuk melayakkan seseorang itu bertanding melawan KJ, mereka perlulah sekurang-kurangnya mempunyai merit dan pencapaian yang setara untuk dibandingkan dengan beliau. Cuba kita sama-sama renungkan sejenak. Ada tidak mana-mana pemimpin Pemuda yang pencapaian dan kebolehannya LEBIH BAIK lagi berbanding dengan apa yang KJ mampu dan telah lakukan?!!

Teruskan membaca klik disini...

8 comments:

Anonymous said...

siapa kj?

Anonymous said...

Ikon orang muda .....pleeeeezeeeee
Wueek ...wueek ...wueek

Nak jadi bintang filem atau nak jadi pemimpin yg memperjuangkan nasib org2 Melayu ?

MyTeam pun tak boleh bertahan lama
Hangat2 tahi ayam aje




Anonymous said...

hahaha..my team..platform tuk menang jawatan Timblan presiden Fam tahun slps itu menjadi wakil perak setelah my team membeli perak jenderata fc..slps dh dpt jawatan di FAM team MYTEAM pun berkubur..KJ PLASTIK!!

-ipohmarley

Anonymous said...

Brapa ramai pengundi muda baru yang kj daftarkan?...brapa ramai DAPig selain Regina Lee yg kj bela?

Anonymous said...

kalau nak bg komen pun biarlah berhemah dan berfakta! buat malu kaum jer...

tidak keterlaluan jika saya katakan Ikon kepada anak muda sememangnya layak untuk KJ!

Anonymous said...

Mmg dia boleh menjadi ikon..tp ke arah mana...jadi melayu liberal?

Anonymous said...

calon2 lain tu ikan bilis punya bole di jentik2 je katakan..
gemuruh nampak

PejuangMuda said...

nak berjuang utk Melayu mestilah kena dgn cara, bukan menyalak mcm sakai, malai si la.
ini zaman moden, bukan tok kaduk, tok gajah bertengkar dgn keris. sakai lembab.
jgn jd melayu yg mudah lupa. perjuangan utk Melayu dgn mengangkat martabat bangsa. ini zaman perang cyber. dunia dah maju, celik lah sikit.
betapa ramai budak muda yg malu menyebut meLayu?
guna otak la, kena ada STRATEGI, biar cerdik sikit, jgn mcm katak bwh tempurung. mejoriti bandar-bandar dimenangi pembangkang, guna akal sikit kalau takda banyak.

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates