Tuesday, January 18, 2011

PRK Tenang: JOM Dengar Radio Merpati, Live Dari Tenang!

Hebat meletop! Tahniah diucapkan diatas pelancaran radio online Listen 2 my Radio, kini anda boleh melayari radio Merpati untuk mendapatkan maklumat terkini PRK DUN Tenang…

Ini adalah satu usaha yang terbaik dari blogger pro umno, diharap pihak kerajaan dapat memberi perhatian dalam membantu perkembangan siaran radio ini.

Dengar Radio Merpati : Sila klik disini


Dibawah rakaman dari DJ Radio Merpati:

Aku bersama kekawan blogger yang turun ke Tenang hari ini telah memulakan secara rasmi radio online bagi menyerang secara terus musuh Puak Pakatan Haram Jadah ni. Antara pengisian rancangan radioa online ini termasuklah:

  1. Intisari Turbo : Membawakan intisari dari berita akhbar online dan juga blog pilihan aku sebagai DJ. So kalau ada hot story dari semua blogger Pembela Negara, aku akan baca intro dan link blog korang. Kira macam free promotela.
  2. Berita Turbo : Berita ini akan dibuat oleh kami team blogger untuk disiarkan. Beza dengar radio lain, berita ini lebih panas dan aku balon supaya Anwar dan gengnya hangit.
  3. Chat Turbo : Di sebelah tepi paparan radio online aku ada ruangan chat untuk korang chat. Hari-hari aku buka topi, korang diskusila sampai letih. Nak minta lagu pun boleh. Nanti aku cuba putarkan untuk korang.
  4. Ceramah Turbo : Aku bawakan siaran tertunda ceramah-ceramah politik sekitar Tenang bagi mereka yang tak sempat dengar atau bagi mereka yang tak puah dengar, nak dengar lagi dan lagi? Aku akan mainkan semula.
  5. Laporan trafik Turbo : Laporan Pergerakkan trafik di sekitar kawasan Tenang. Akan dibawakan dari semasa ke semasa.
  6. Apa lagi rancangan yang korang nak? boleh send kat twitter aku mrghostwriterz atau post kat chat tew. Nanti aku cuba usahakan.
Dan semua ini korang ble dapat hanya dengan klik di http://merpati.listen2myradio.com. Bagi blogger lain aku sarankan letak link ni di blog korang. Yerla, aku dah baca blog korang, korang promote la sikit. Lagi ramai pendengar, lagi ramai yang akan baca blog korang kan. OK, kepada semua petugas PRK DUN Tenang, aku ucapkan selamat berjuang. Adios! -Politik Harian

No comments: