Thursday, February 9, 2012

Isu Raba Nenen Anak Guan Eng Kembali...


Isu Raba tetek yang di lakukan oleh anak Lim Guan Eng ke atas seorang remaja perempuan memang cukup panas dan meletop sama sekali dan ianya kembali lagi...

Mungkin ada yang baru mengetahui cerita ini mungkin akan menyalahkan Bloggeer Pro Kerajaan yang kononya telah menfitnah remaja perempuan yang dikatakan diraba tetek nya oleh Anak Lim Guan Eng yang juga cucu kepada Lim Kit Siang.

"We are strong because the money people"

Menurut sumber yang sahih, kes raba tetek yang di lakukan oleh anak lim Guan Eng memang benar benar berlaku kerana yang mengesahkan pekara tersebut datangnya dari rakan anak Guan Eng, dan juga orang dalaman DAP yang mengetahui cerita ini.

Hari ini, Pegawai khas Ketua Menteri Pulau Pinang Lim Guan Eng, Zairil Khir Johari hari ini membuat laporan Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM) terhadap laman web rasmi Umno, Umno Online dan blog pro-Umno Pisau.net dan Papa Gomo.

Laporan ini dibuat ekoran serangan berterusan laman web dan blog tersebut terhadap anak lelaki Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng yang difitnah sebagai pencabul kehormatan seorang pelajar perempuan.

“Saya telah diarahkan untuk membuat aduan kepada SKMM atas perkara ini kerana penerbitan dan penyiaran artikel-artikel palsu dan fitnah oleh Pisau.net, Umno-Online dan juga Papa Gomo merupakan suatu kesalahan di bawah, antara lainnya, Seksyen 211 Akta Komunikasi dan Multimedia 1998.

Beliau turut menjelaskan contoh artikel yang berunsur fitnah dan sindiran tersebut.

Sebenarnya dalam kes ini yang bersalah ialah Guan Eng dan anaknya... Pegawai khas Guan Eng cuba pusing cerita untuk meraih simpati kepada rakyat. Ini adalah satu politik murahan menunding jari kepada orang lain... sekiranya ada kesalahan, kenapa tak cari apa punca utama terlebih dahulu.

Jangan salahkan sesiapa. Sudah menjadi lumrah pembangkang dan Pakatan, apabila mereka ada masalah sendiri, mereka mula menyalahkan UMNO!


Guan Eng bila nak buat laporan polis??? TAKUT KE?

No comments: