POLITIK HARIAN: Penyokong Ambiga Menyalak Di Wacana Sinar

Tuesday, July 26, 2011

Penyokong Ambiga Menyalak Di Wacana Sinar


Timbalan Pengerusi Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) Datuk Wan Ahmad Wan Omar hari ini berdepan dengan hadirin puak yang tidak bertemadun, melalak, maki hamun semua ada dalam debat dengan pengerusi BERSIH 2.0 Datuk Ambiga Sreenevasan. Adakah ini yang dinamakan BERSIH??

Seharusnya beliau diberi peluang membuat penjelasan bukan dimaki hamun dalam debat yang dianjurkan oleh Kumpulan Karangkraf, sebuah pertubuhan media yang menerbitkan Sinar Harian dan beberapa majalah popular yang lain.

Tak habis-habis puak BERSIH ni buat hal...ISAkan saja Ambiga!

Ikuti laporan bergambar disini...

6 comments:

Anonymous said...

Ludahkan saja muka diaorg tu bro... tuuuiiii....

Anonymous said...

Setuju ISAkan Ambiga!KDN perlu bertindak tegas dalam hal ini!

Anonymous said...

Kalau PEMIMPIN kaki kelentong,kaki fitnah, kaki hasut dan maki hamun, SO apa nak harap pengikut ada tertib??

Anonymous said...

Penyokong penyokong tu dah kena belit dek pembelit tu.... kesian tengok... terutamanya bangsa ku yang sanggup jadi pengkhianat bangsa sendiri

cyber pu3 said...

nk muntah dh dengan fi'il orang2 BERSIH ni. buat apa layan. sumbat je kt tahanan ISA habis citer. asyik nk selesaikan yuntutan, keselamatn lain pula terabai

Anonymous said...

dh la dtg ke tmpt org, di ajak secara baik utk berbincang secara baik tapi berlagak mcm tmpt tu dia yg punya. mcm ini ke intigriti diri yg dinamakan bersih? tidak tahu ADAB BERMAJLIS! kalau mcm ni la betul kata kwn aku... ada tali air dia tepi bgn karangkraf tu yg dipenuhi sampah... ORG BERSIH TERSEBUT PTT DITOLAK KE DLM TALI AIR BUSUK PENUH SAMPAH TU UTK BERSIHKAN SAMPAH DLM TALI AIR TU DULU BARU BETUL.

dan kepada karangkraf... learn la. why in the hell u give this people a chance and a platform to potray their arrogant again and again. PEMBANGKANG DI MALAYSIA ADALAH SATU2NYA KUMPULAN PEMGBANGKANG YG HAVE NO VALUE... Tahunya nak kuasa, tahunya nk jatuhkan nama negara walau apa cara.... i was there during the programme... it is such a shame to have these kind of people yg sibuk melolong kononnya berjuang utk negara padahal hanya berjuang utk diri sendiri.

to bershit:
people hv given u the opportunity to voice out ur plight, WHY CAN'T U DO IT IN A GOOD MANNERS? kenapa x ambil peluang utk berwacana seperti org yg educated, berakal dan berintigriti? adakah kamu rasa apa yg kamu lakukan pd hari tersebut memberi kamu keuntungan. semakin kamu menyalak mcm ajing dan berkelakuan mcm babi... believe me semakin ramai yg akan menjauh dr kamu. one of them is me!