POLITIK HARIAN: 6 Lagi Gambar Peserta Di Geraja DUMC Di Dedahkan

Thursday, August 18, 2011

6 Lagi Gambar Peserta Di Geraja DUMC Di Dedahkan

Kepada mereka yang mengenali wajah-wajah dibawah ini, harap mengambil langkah sewajarnya. Doakan akidah mereka tidak lari selepas menghadiri program yang penuh syak wasangka di DUMC.

Nadeane binti Che Mohd Salleh, 32 tahun
Taman Seputeh, KL

Muhammad Khairul Dhillon bin Abdullah, 42 tahun
Taman Nirwana, Ampang, Selangor

Sahrunida binti Asaad, 30 tahun
Taman Nirwana, Ampang, Selangor

Faridah binti Abdul Latep, 39 tahun
Taman Subang, Petaling Jaya, Selangor.

Faridah binti Abdul Rahman, 40 tahun
Kelana Jaya, Selangor


Nur-Al Ashikin binti Shaik Dawood, 39 Tahun
Petaling Jaya, Selangor


6 comments:

Anonymous said...

bantulah mereka..

Anonymous said...

knpa lah mereka ini mudah terpesong? kembalilah ke pangkal jln...

sang sepakat said...

maaf cuma pandangan aku rasa mereka ni ada masalah dalam berkawan, dari pengalaman aku kalau kita tengok dari segi wajah dan latar belakang pendidikan, mungkin mendedahkan mereka dengan siapa mereka berkwan, kebiasaanya jenis mereka ni lebih suka cakap English dari melayu..percayalah. maaf cuma pandangan tak semua tapi kebiasaanya. hanya pandangan dari pengalaman sebelum ini. mudah mudahan merkea sedar dan kembali ajaran islam.

Anonymous said...

awas saudara-saudara Islam!! jangan jejak kaki langsung di kawasan gereja walaupun untuk beramal jariah!! nanti kena fitnah macam-macam dan di panggil MURTAD oleh mereka yang berfikiran cetek!!!

Anonymous said...

anon 1.18a.m,

bodohnye statement. Open minded sangat la ko.

fitnah ke dorang tu nak murtad? mane ko tau fitnah?ko pun tak tau jgn byk ckp..tebal je bibir tu kang.

Anonymous said...

apasal nak beramal pegi gereja plak ? gereja x de duit nak payung makan kt hotel? speaking speaking gak belacan makan gak sadar la diri kite.dorang janji memacam bile da murtad gaji ko anto le kt gereja