Tuesday, August 16, 2011

Wallahi, Wabillahi, Watallahi... Ummi Lafaz Sumpah Tiada Hubungan Seks Dengan Baginda


Ummi Hafilda hari melafazkan sumpah laknat mendakwa dirinya tidak pernah mengadakan hubungan seks dengan Nor Azman Abdullah @ Baginda Minda seperti yang didakwa oleh lelaki itu.

Sumpah itu dilafazkan di mahkamah Kuala Lumpur setelah memfailkan permohonan ingkar terhadap Baginda hari ini.

“Wallahi, Wabillahi, Watallahi...

“Saya buat sumpah ini di bulan Ramadan yang suci bahawa saya tidak pernah mengadakan hubungan seks dengan Baginda Minda.

“Jika saya menipu, maka saya akan dilaknat,” katanya.

Ummi Hafilda diiringi oleh peguamnya Mohd Khairul Azam Abdul Aziz.

Ahli perniagaan tersebut hari ini memfailkan permohonan di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur untuk memasukkan penghakiman ingkar terhadap bekas rakan perniagaannya Azman Abdullah @ Baginda Minda ekoran kegagalan lelaki itu menghadiri prosiding kes saman fitnah RM100 juta terhadapnya yang difailkan sebelum ini.

Ummi Hafilda yang hadir bersama Penasihat Undang-undang, Mohd. Khairul Azam Abdul Aziz turut melafazkan sumpah laknat di hadapan para wartawan bahawa beliau tidak pernah mengadakan hubungan seks dengan lelaki yang didakwa berketurunan dayak itu.

Beliau turut mencabar Baginda Minda supaya tampil ke mahkamah dan jangan cuma berani cakap di Parlimen.

22 Ogos ini tarih keramat Anwar Ibrahim dimana Anwar akan dihantar ke rumah besi, Sungai Buluh... Anwar Ibrahim juga disarankan angkat sumpah bersihkan nama jika tidak bersalah? Rakyat mahukan kebenaran dari Anwar...

1 comment:

Anonymous said...

Anwar takut bersumpah sbb dia buat tut......