Tuesday, November 22, 2011

Video Malaysia Tewaskan Indonesia! Harimau Muda Dijadual Tiba Pukul 2:30 Pagi Ini...



Pengajaran buat PENYOKONG INDONESIA supaya lebih mghormati maruah NEGARA LAIN..

Malaysia menewaskan Indonesia dengan sepakan penalti 4-3 pada perlawanan akhir bola sepak Sukan SEA setelah kedua-dua pasukan terikat 1-1 di Stadium Utama Gelora Bung Karno, Jakarta.

Walaupun Indonesia mendahului melalui jaringan Gunawan seawal minit perlawanan, Malaysia menyamakan kedudukan melalui tandukan Asraruddin Putra Omar pada minit ke-35.


Gol Pertama Jaringan Indonesia



Malaysia menyamakan kedudukan melalui tandukan Asraruddin Putra Omar pada minit ke-35



Sepakan penalti detik kemenangan Malaysia.

Pasukan bola sepak Malaysia, yang baru sahaja memenangi pingat emas dengan mengalahkan Indonesia dalam perlawanan akhir bola sepak Sukan SEA XXVI malam tadi, dijadualkan tiba di Terminal Penerbangan Tambang Murah (LCCT) pada kira-kira 2:30 pagi ini.

Kabinet pada mesyuarat mingguan Jumaat lalu memutuskan skuad Bawah 23 Tahun (B-23) itu yang akan menentang Syria pada perlawanan kelayakan Olimpik di Kuala Lumpur pada Khamis ini, akan dibawa pulang dengan menggunakan pesawat sewa khas selepas perlawanan akhir bola sepak Sukan SEA.

3 comments:

Anonymous said...

Kata Pakatan Haramjadah...

" Kemenangan ini adalah Jenayah sukan yang di rancang oleh Puak UMNO yang telah menjual game disaat saat terakhir perlawanan.

Ini semua dilakukan Demi menaikan Nama Najib Dan Rosmah yang tercalar di persada antarabangsa.

Kita kena lihat secara totality, Bagaimana imej negara tercalar akibat Nasional Feedlot Corp -NFC, yang mana pembelian Kondo di Menara Menerung tidak mungkin menghasilkan pulangan 12.4% keuntungan.

Ini jelas kerja Puak UMNO yang ....bla bla bla...

Anonymous said...

nama pun haramjadah dah sah kerja jahatnya macam haram bejadah kah kah kah!

Tahniah kepada pasukan malaysia! Malaysia boleh!

Anonymous said...

Puak pakatan ni memang gitu.....semua tuduh UMNO/BN.sAMPAI KE bOLASEPAK PUN NAK DI POLITIKKAN.Jahat punya orang!Chit.Otak tak dak kerja lain.