POLITIK HARIAN: Video Seks... Anwar Ibrahim Sudah Mengaku....

Monday, November 14, 2011

Video Seks... Anwar Ibrahim Sudah Mengaku....


Maklumat terbaru yang diterima, Anwar Ibrahim telah pun mengakui kepada Haji Hadi dan Kit Siang bahawa beliau pelaku video seks yang tersebar di internet. Namun Anwar Ibrahim menyalahkan Dato Eskay kerana membuat pendedahan kepada umum.

Mengikut maklumat Anwar Ibrahim sudah berkira kira untuk mengundurkan diri dari politik setelah keputusan Kes Liwat diketahui Dalam masa beberapa bulan lagi.

Sumber- GAP

Berita terdahulu : Video Seks, Anwar Ibrahim Bakal Didakwa?

5 comments:

Anonymous said...

Mampos Anwar! macam ni ke nak pimpin rakyat! tuii!

Anonymous said...

nak tunggu apa lg? nak angkat pak nuar lg ka? hancur

Anonymous said...

Tunggu jer laa mahkamah Allah di akhirat...baru tahu anwar bersalah atau terfitnah...terima lah kamu semua pemfitnah akan balasan Allah nanti..

Anonymous said...

alaa hai anon 10.17 PM...feeling nampak!!! macam al-Juburit ko ni. ya la ko orang fuckatan tetap nak 4 saksi, video tu besi tak boleh bercakap mana boleh jadi saksi

Anonymous said...

biarlah die mengundur diri dan bertaubat tetapi hendaklah dibicara berhubung kes saiful bukhari