POLITIK HARIAN: Wardina Burukkan Nama TV3, Sokong Seksualiti Merdeka!

Tuesday, November 15, 2011

Wardina Burukkan Nama TV3, Sokong Seksualiti Merdeka!


Hahaha aku nok sukko dengan Wardina yang kononnya reti segalanya termasuk ugama dan politik !!
Aku pun tak paham TV3 masih dok simpan dia..apa hebatnya budak acheh nih hahaha..masa dia nyanyi dulu pun karier berkubur sebelum berjuang hahaha...

Jadi model iklan sabun jamban aku rasa ok laa.jadi pengacara atas kapasiti apapun aku tak tahu haha pening..sekolah pun spm kalau tak silap !!

Aku harap TV3 tengok semula sebelum slot tu orang benci..aku dah benci dah pun !!

-AAKJ.com

Aku dah kata...  Wardina jangan jolok sarang tabuan, sekarang semua blogger sedang melondehkan Wardina diruang blog masing-masing...

Ohw ya, patut la Nik Nazmi syok kat Wardina coz Wardina sokong pertubuhan seks bebas!

9 comments:

HJ. Silah, Malaysia said...

Assalamualaikom. Cuba faham betul-betul tulisan itu. Kita hulur tangan bukan makna kita ikut mereka.... hulur tangan agar mereka ikut kita kejalan Allah. Sdr patut lakukannya

Anonymous said...

Assalamualaikum.. macam ni lah yang dikatakan oleh wali wali dalam pas bila nak berkawan dgn DAP.. Kononnya PAS akan tarbiah DAP... Tapi alih alih DAP yang tarbiah PAS.. cam nilah jugak kita hulur tangan kat kaum ni nanti diorang pengaruh kita bukan kita yang pengaruh diorang... Zaman nabi dulu kaum ni tak dak tempat dalam islam melainkan ALLAH musnahkan kaum terdahulu Wallahua'llam

Anonymous said...

stuju dgn hj.silah... mungkin benar apa yg dimaksud oleh wardina itu ialah semata2 menghulurkan tangan utk bantu golongan tersebut memandangkan mereka juga saudara kita...

Anonymous said...

Susahlah kalau blogger tak faham english

Mohd Izwan Nasir said...

mula2 hulur tangan bantu mereka..lepas ni mereka nak kawin sejenis pun kita hulur tangan bantu..lepas tu nak tukar jantina/nama pun kita hulur tangan bantu juga..lepas tu anak2 kita pun jadi termasuk dlm golongan mereka pun kita bantu juga. Baguslah bantu mereka..tak sia2..akhirnya anak2 cucu2 kita akan jadi macam mereka sbb kita mambantu mereka dari awal lagi.
jgn kita fikir dgn menyokong mereka begini mereka akan sedar akan Kekuasaan ALLAH s.w.t.

Anonymous said...

PELIK LA...>BANYAKKOMEN DAN HENTAMAN PASAL BENDA NI...AMBIGA..SKANG NI WARDINA...ERMM..MARINA MAHATHIR JE YANG BLUM KENA HENTAM LAGI...SEBAB??

Aischa said...

sy setujuk dgn pendapat HJ.Silah..
Lpas bca ape yg die tulis,Wardina x maksudkan mmbantu ke arah keburukan..tp hulurkan tgn bg mmbantu ke aras kebaikan..sy penyokong kuat BN tp bila certain pekara di putar belit mcm ni,akan menyebabkan rakyat jelek dgn BN.hope lpas nie blogger x wat lg pekara mcm ni coz boley mencemarkan imej BN.

Anonymous said...

~Meizzure~

Bro, apesal ko tak pandai english ek? buat malu UMNO je. Dia kata bantu tu, in term of nk bagi kesedaran ar. bukan bantu menjahanamkan macam yang BN wat, cth, wat himpunan BN Youth Music 2011. terang2 hiburan dah melambak, akhlak dah makin jatuh. ok, pasni ko akan kata aku nk pusing sana sini.

kedua, berapa tahun dah UMNO kerjasama dgn MCA n MIC? brapa bnyk dh ayat al-quran yang diorang tau? berapa ramai tokoh islam yg mereka jadikan cth? xdekan...50 thn UMNO pegang Malaysia, xde pun unsur2 Islam sebenar yg dibawa. yg ada, masjid2 baru dan besar dibina. dh tu, ada yg salah kiblat plak. pastu wat forum perdana, tapi bincang hal yang takkan buka hakikat Islam yg sebenar. pastu, dok sibuk kata ustaz2 yg xsebulu dgn mereka, takde tauliah. cth, kes dr MAZA. mantan mufti perlis. masa jadi mufti dulu, xde isu pun. nmpk sgt xnk islam yg sebenar disebarkan pada umum.

mereka ni org yg jahil, xtau pun. nk2 kalau ada yg muslim terlibat. dulu org nk wat kuliah maghrib kat selangor, xbagi. haramkan. nk bagi penerangan menda gini ar. kalau nk bagi khutbah jumaaat plak, just bagi pasal buah-buahan tempatan. ape cer bro? cer hang pi kat terengganu, kat masjid PAS. jgn spin citer aku ni, hang pi dulu. letak full record kat sini. jgn potong2 cam tv3 wat.

ape pun, aku doakan semua yg ada pada hari ni, Allah kurniakan hidayah pada kita.

Anonymous said...

jadikan pengajaran wahai saudara blogger, jgn mudah menuduh & percaya pd fitnah (trmasuklah menyebarkannya). jgn dikejar mewahnya dunia, sedangkan akhirat papa kedana..hartamu xkan dibawa mati.