Saturday, January 7, 2012

3 Isu MIMOS: SPR Ketuk Kepala Nurul Izzah


Kesian... tak serik-serik lagi tu... malah bukan sekali dua anak Anwar ni di perbodohkan... Lain kali kalau nak cari kesalahan orang, buat la homework sikit... Jangan main tembak merata je.... YB pemalas!

Dakwaan bahawa Suruhanjaya Pilihanraya (SPR) tidak akan menggunakan khidmat syarikat inovasi, teknologi dan maklumat (MIMOS Berhad) sebagai badan yang mengesahkan daftar pemilih disangkal oleh Pengerusinya Tan Sri Abdul Aziz Yusof.

Beliau berkata SPR tidak pernah menolak syor Jawatankuasa Pilihan Khas Parlimen Mengenai Penambahbaikan Pilihan Raya (PSC).

Malah satu perjumpaan diadakan baru-baru ini oleh pihak SPR bersama Mimos.

“SPR tidak pernah menolak syor PSC seperti yang didakwa. SPR telah pun berjumpa dan berbincang dengan MIMOS baru-baru ini,” katanya.

Beliau yang enggan mendedahkan butiran itu berkata, sebarang maklumat lanjut akan dimaklumkan kepada PSC kemudian.

Terdahulu, Ahli Parlimen Lembah Pantai Nurul Izzah Anwar memaklumkan bahawa SPR tidak akan menggunakan khidmat MIMOS.

Beliau berkata demikian ketika mengadakan perjumpaan bersama Pengarah Pilihan Raya Negeri, Shafie Taib itu semalam.

3 comments:

Anonymous said...

dia ni yb payung terjun.. menang pun sbb papa dia tolong..

Anak Lenggong said...

Budak baru setahun jangun dah nak tunjuk lagak yang dia boleh jadi pemimpin...ni la yang terjadi..segala perkara nak di fitnah nya tanpa sebarang kaji selidik dan mencari kebenarannya.
Semua jenis perkara untuk kebaikan rakyat akan cuba disabotajnya..memang patut betina sundal ni ditelanjangkan sahaja..harap muka je lawa tapi hati dan perangai lagi teruk daripada bangkai anjing..mana alasan ko yang ko kata sewaktu kejadian liwat saiful tu bapak ko ada bersama keluarga..nak jadi saksi kat mahkamah pun ko takut..lagi satu dah tak nak ke pegi cari barangan jualan di kedai 1 malaysia untuk dibuat fitnah..ehmm kedai ikan 1 malaysia pun dah ada..tak nak pergi srvey ikan tu dah busuk ke tak..pergi laa ngan tony chua tu

Anonymous said...

akal baru sejengkal ada hati dan menduga lautan, baru berakit ada hati nak melawan ribut! tolonglah izzah, engko ni banyak back up jer, nak kata cendekiawan confirm tak, ngko blaar setakat mana yang melayakkan ko bercakap macam terrer sangat? BUDAK MENTAH

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates