Friday, January 6, 2012

901 Penyokong Anwar Sudah Mula Buat Taik!


Beberapa buah kenderaan telah diconteng dengan tertera pelbagai tulisan 'Bebas Anwar' dan '901' menggunakan semburan cat. Tempat kejadian di percayai berlaku di Kuala Nerang.

Turut menajadi mangsa kereta orang awam dan bas HBR Group of Companies dicat dan conteng oleh penyokong Anwar Ibrahim.

Belum bermulanya perhimpunan tersebut penyokong Anwar sudah buat taik... bayangkan apa akan jadi masa perhimpunan tu nanti? Aku percaya banyak kerosakan harta awam akan berlaku sama seperti reformasi Jalanan 1998 dulu.



Terdahulu, Azmin Ali dan beberapa wakil Pemimpin PKR telah menemui pihak PDRM dan Perhimpunan tersebut telah diputuskan bersama untuk dijalankan di perkarangan Tempat Letak Kereta Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur.

Pihak PDRM juga telah bersetuju dan berjanji akan memberi kerjasama dengan baik bagi memastikan perjalanan perhimpunan yang dianjurkan tidak menghadapi sebarang provokasi.

4 comments:

Anonymous said...

puak haramjadah ni mmg tak guna 1 sen pun! patut di haramkan je perhimpunan 901 tu

zopinion said...

sapa2 yang kena spray cat,suruh dia org saman anwar and azmin.

wubra.blogspot.com

Anonymous said...

kebanyakkan rakyat malaysia kini dengan suka berckp mengenai sesuatu tanpa memikirkannya, memikirkan dengan lebih dalam, tanpa mengatuhi kesahihan sumber suatu maklumat tersebut, tanpa mendengar penjelasan yg berkenaan, tanpa mengambil kira pandangan org yg lebih berpengatahuan mengenainya, tanpa memikirkan akibat kepada IMAN kita, akibat kepada masa depan agama, bangsa dan negara, akibat kepada budaya dan tamadun kita serta sensiviti org2 disekeliling. inilah tred rakyat malaysia, umpama seorg peniaga ikan yg mampu bersyarah dengan detail dan tepat mengenai sistem undang2 yg paling terbaik yg sepatutnya dilaksanakan. (padahal semalam dia baca dlm internet jer)

Anonymous said...

bodoh toy depa niey,,, hrta bnda awa pown nk conteng...cba conteng mka hmpa dulu la... dasar bodoh....