Thursday, January 5, 2012

6 Mayat Hidup... Safwan Anang Akan Berada Di IPD Dang Wangi Jam 2.00 Petang Ini...


Siswa yang di katakan nazak nak mampus kemarin dikhabarkan akan berada di IPD Dang Wangi pada jam 2.00 petang ini, untuk membuat laporan polis kononnya pihak berkuasa PDRM telah bertindak ganas dalam meleraikan perhimpunan yang diadakan.

Terdahulu semasa membuat laporan polis di IPD Dang Wangi, Kumpulan Mahasiswa Menuntut Kebebasan Akademi (Bebas) mengaku memecahkan pintu masuk Klinik Darussyifa di Tanjung Malim ketika mengadakan perhimpunan haram di hadapan Universiti Perguruan Sultan Idris (UPSI) pada Ahad lalu.

Pengakuan itu disusuli dengan kenyataan melampau wakil kumpulan mahasiswa terbabit yang menggelar pasukan polis sebagai penjenayah.

Wakil Bebas, Aziq Abdul Aziz berkata, mahasiswa yang mengadakan perhimpunan haram itu bertindak memecah pintu masuk klinik tersebut untuk meminta rawatan dilakukan terhadap rakan mereka iaitu Safwan Anang Talib.

Difahamkan pintu kaca Klinik Darussyifa akan dikunci selepas pukul 12 tengah malam pada setiap hari kerana bimbang berlaku kejadian jenayah.

Sebenarnya siapa penjenayah? polis ke mahasewel ni semua?

6 comments:

Anonymous said...

mahasewel ni dah bengong... gila publisiti..

Anonymous said...

alahai babinyaaaaa......

Anonymous said...

Mcm abg NUAR masa sakit dulu. Gaya mcm nak mampus tp auta je lebih.. piirah mabuk....Bagi abih belajar dulu la yob.

Anonymous said...

aik napa x pakai balut tengkok tu? pakai laaa.. pakai laa.... ECG machine angkut la skali.. nk tunjuk yg ko dh nazak nak mati.

ummikhadijah said...

ini ke sifat umat y nabi tunggu2kn di akhirat kelak??nabi y x penah jumpe kite pn sgt kasih n rindu pd kite..tp,lihatlh kalian pd harini,saudara seislam sndiri y sakit n cedera x b'daya masih lg dprslhkn n dkutuk b'bagai..mn perginye sifat ksih syg korg t,hdp sesama manusia y RASULULLAH penah ajr??atau korg x penah bljr atau bc quran,hadith,n sirah RASULULLAH?atau mungkin jgk hati korang dh buta ataupn busuk utk slg mengasihi sesama saudara..

Anonymous said...

sakit diorg ni sakit yg dicari. konon nak perjuangkan agama, tp mati sakit bkn mati syahid. bdk2 skrg makin jauh dari agama, makin dekat dgn al-juburi. mmg layak lah gelaran yg diberi oleh al-ostad badrul amin. anwar imam mahdi. yg akan semayang kt masjidil aksa dgn imam mahdi ni sok bkn nabi isa, tapi al-gore dan pm israel.

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates