Friday, January 6, 2012

11 PKR Beri Taklimat Kepada Diplomat Asing Sempena 901 Dan Kes Liwat Anwar


Terkini: Sebentar tadi telah berlangsung sesi taklimat khas kepada para duta dan diplomat negara asing mengenai hala tuju dan masa depan Pakatan Rakyat selepas keputusan perbicaraan kes liwat Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim pada 9 Januari ini.

Taklimat yang dihadiri hampir kesemua duta dan perwakilan asing termasuk dari Amerika Syarikat, Jerman, Perancis, United Kingdom, Itali dan singapura.

Taklimat disampaikan oleh Bendahari PKR yang juga ahli parlimen Selayang, William Leong Jee Ken.

Antara lain yang hadir, Azmin Ali, Nurul Izzah, Tian Chua dan Zuraida Kamaruddin.

PKR di lihat terdesak mengunakan Diplomat asing bagi mendapatkan simpati negara luar terhadap kes liwat Anwar.

11 comments:

Anonymous said...

anwar dah biasa buat kerjas ni semua bro....

Anonymous said...

apasal plak nak pi citer kes dia tu kat diplomat asing??apa hal nye...nak srh barrack obama anta askar2 amerika dan sekutu2 nye serang m'sia kalo mahkamah dah jatuh hukum anwar kne ke dlm??nak jatuh kan kerajaan najib mcm presiden saddam kat iraq nu..??lu mmg sial le anwar...

Bron said...

Anwar Ibrahim seorang pengkhianat negara yang perlu dikenakan tindakan tegas.

Demonstrasi jalanan merupakan pendekatan yang diguna pakai oleh pihak komunis dan pengikutnya untuk menentang kerajaan.

TokAyah said...

MELAYU BANGKIT!!!!!!!!!!! Menentang kezaliman Anuwar Ibrahim. Ketua penipu

sasha2020 said...

Kau panggilah 100,000 org, kau panggillah diplomat asing, kau panggillah sesiap pun,

tapi percayalah hanya kuasa Allah yg mengatasi segalanya..

Allah maha adil dan maha mengetahui. Pembohong, penipu , penzina, peliwat, gay memang patut menerima hukuman...

Inilah hasil dari solat hajat anda tempohari...Allah dah perkenankan dan dah tunjukkan siapa yg sebenarnya bersalah...

Jadilah org Islam yg beriman dan redho dgn ketentuan allah..Jgn jadi fasik, takbur dan munafikk

Anonymous said...

pengkhianat negara semoga negara malaysia selamat dari musuh musuh negara samada dalam dan luar negara. Tgk negara yang hadir pun yang bawa sial kepada negara lain yang menghancurkan negara islam.

Anonymous said...

Tu pun masih ader dok sanjung Nuar....

Tadi masa balik opis..siap ader yang brani letak poster Selamatkan DSAI dari fitnah Dajjal kat cermin blakang keter.....

Lambang muka POK Nik plak sebesar alam kat cermin sisi blakang...Perghhhh

Tapi sayang yang dok dlm keter ader balak tak hensem tapi awek "MANTOPPP" slurppp

Ishk...ishk...ishk.

Tak malu sungguh berok pakatan nih..

Saja nak raih simpati masa jem...

Namun...Best gak jadi penunggang moto...wa berhenti sebelah keter mamat nih...

Biarpun tak suka dgn penyokong Pakatan nih....tetapi awek perghhhhhh..slurp..wa sokong!!

Hingga terbawa dalam mimpi

Anonymous said...

Pengalaman kami penduduk Seksyen 19 melihat dan mendengar sendiri Adun PKR Shah Alam memberi taklimat depan diplomat asing menyalahkan UMNO sebagai dalang dalam isu demo kepla lembu di SUK. Kenapa salahkan bangsa sendiri sedangkan yang patut dipersalahkan ialah YB Khalid Samad dan YB Adun Rodziah yang hendak memindahkan kuil haram di Seksyen 19 ke kawasan berhampiran perumahan Melayu Seksyen 23. Kenapa mereka tidak keluarkan isu provokasi pengunjung kuil Sek 19 kepada penduduk Islam?. Mana janji Wakil Rakyat yang hendak selesaikan isu pemindahan kuil pada Nov 2010?. Kenapa sampai hari ini isu itu belum selesai lagi? Kenapa YB Adun enggan bertemu penduduk Seksyen 19?. Kenapa YB Adun bercakap bohong kepada Duta asing dan pengunjung yang hadir pada malam 16/10/2010 di Menara PKNS Petaling Jaya. Pelik kenapa PR libatkan wakil asing untuk memburukkan negara sendiri.

Anonymous said...

Pengalaman kami penduduk Seksyen 19 melihat dan mendengar sendiri Adun PKR Shah Alam memberi taklimat depan diplomat asing menyalahkan UMNO sebagai dalang dalam isu demo kepla lembu di SUK. Kenapa salahkan bangsa sendiri sedangkan yang patut dipersalahkan ialah YB Khalid Samad dan YB Adun Rodziah yang hendak memindahkan kuil haram di Seksyen 19 ke kawasan berhampiran perumahan Melayu Seksyen 23. Kenapa mereka tidak keluarkan isu provokasi pengunjung kuil Sek 19 kepada penduduk Islam?. Mana janji Wakil Rakyat yang hendak selesaikan isu pemindahan kuil pada Nov 2010?. Kenapa sampai hari ini isu itu belum selesai lagi? Kenapa YB Adun enggan bertemu penduduk Seksyen 19?. Kenapa YB Adun bercakap bohong kepada Duta asing dan pengunjung yang hadir pada malam 16/10/2010 di Menara PKNS Petaling Jaya. Pelik kenapa PR libatkan wakil asing untuk memburukkan negara sendiri.

Anonymous said...

Simple je, orang yang mampu tahan peluru didada, parang dileher, badan tak kan hancur dek bom, orang ini yang sanggup gadai negara untuk diceroboh orng luar yang nak ambil kesempatan atas kekayaan Malaysia!!!

Kita masih x sampai seperti mereka, jadi marilah golongan cinta negara tetap dengan landasan ini, walau pahit ditelan namun pertahan tetap pertahan!!!!!!!!!! Amin..

Anonymous said...

nuar...nuar...apsal la ko ni lahanat sngtttttttttt....

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates